Тернопільська міська рада інформує

  • Video
    Звіт міського голови Тернополя Сергія Надала за 2023 рік

Про затвердження описів гербових печаток

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про добровільне об'єднання громадян», «Про нотаріат», постанови Кабінету Міністрів України від 27 листопада 1998 року № 1893 «Про затвердження Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію» та постанови Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 року № 1242 «Про затвердження Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади», виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В :
1.Виготовити гербові печатки Тернопільської міської ради в кількості 4 (чотири) примірники за затвердженим описом згідно з додатком (додається).
2.Видати 4 (чотири) номерні гербові печатки виконуючим обов’язки старост сіл Тернопільської міської територіальної громади.
3.Покласти персональну відповідальність за збереження та використання печаток, зазначених в п.2 даного рішення, які використовують у своїй роботі на виконуючих обов’язки старост сіл Тернопільської міської територіальної громади.
4.Управлінню матеріального забезпечення та інформаційних технологій (Токарчук І.Р.) забезпечити виконання п.1 даного рішення.
5.Ведення журналу обліку та видачі печаток доручити начальнику відділу кадрового забезпечення Стандрету В.В.
6.Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Дідича В.Є. та заступника міського голови – керуючого справами Хімейчука І.С.