Тернопільська міська рада інформує

  • Video
    Звіт міського голови Тернополя Сергія Надала за 2023 рік

Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 13.04.2016 №286 «Про затвердження реєстрів послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг у місті Тернополі»

Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», на виконання розпорядження КМУ від 16.05.2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Додаток 1 до рішення виконавчого комітету міської ради від 13.04.2016 №286 «Про затвердження реєстрів послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг у місті Тернополі», викласти в новій редакції згідно з додатком 1:
2. Додаток 2 до рішення виконавчого комітету міської ради від 13.04.2016 №286 «Про затвердження реєстрів послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг у місті Тернополі» викласти в новій редакції згідно з додатком 2 .
3. Додаток 3 до рішення виконавчого комітету міської ради від 13.04.2016 №286 «Про затвердження реєстрів послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг у місті Тернополі» викласти в новій редакції згідно з додатком 3 .
4. Додаток 4 до рішення виконавчого комітету міської ради від 13.04.2016 №286 «Про затвердження реєстрів послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг у місті Тернополі» викласти в новій редакції згідно з додатком 4.
5. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради В.Є. Дідича, заступника міського голови – керуючого справами, уповноваженого з питань управління якістю І.С. Хімейчука.

Додатки