Тернопільська міська рада інформує

  • Video
    Звіт міського голови Тернополя Сергія Надала за 2023 рік

Про затвердження протоколу електронного аукціону

Керуючись Законами України  «Про оренду державного та комунального майна», «Про місцеве самоврядування в Україні», Порядком передачі в оренду державного та комунального майна затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 №483 «Деякі питання оренди державного та комунального майна», Положенням про оренду комунального майна Тернопільської міської територіальної громади затвердженого рішенням Тернопільської міської ради від 29.10.2021 №8/10/21 «Про порядок оренди майна комунальної власності Тернопільської міської територіальної громади», виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

1. Затвердити протокол проведення електронного аукціону №LLЕ001-UA-20230119-92024 з передачі в  оренду  нежитлового приміщення за адресою: м. Тернопіль, Василя Констянтина Острозького, 6 загальною площею 29,9 кв.м, розміщеного на другому поверсі поліклініки (додається).

2. Надати в оренду  фізичній особі підприємцю Морозу Зіновію Петровичу (ідентифікаційний код 3012201995), юридична адреса: м.Тернопіль, пр.Степана Бандери, 76/17 майно комунальної власності, згідно з додатком (додається).

3. Комунальному некомерційному підприємству «Центр первинної медико-санітарної допомоги» укласти договір оренди індивідуально визначеного (нерухомого або іншого) майна, що належить до комунальної власності, згідно даного рішення, з правом його продовження у відповідності до вимог чинного законодавства України.

4. Комунальному підприємству «Земельно – кадастрове бюро» в 10-ти денний термін з прийняття рішення виготовити довідку про грошову оцінку земельної ділянки та довідку - розрахунок місячного розміру плати за землю на об’єкт оренди, вказаний в додатку до даного рішення, а орендарю провести оплату за їх виготовлення згідно виставлених рахунків.

5. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Володимира Дідича.