Тернопільська міська рада інформує

  • Video
    Звіт міського голови Тернополя Сергія Надала за 2021 рік

Про переміщення покинутих транспортних засобів

Враховуючи звернення Тернопільського міського РЕМ від 27.06.2022 №366 щодо покинутого транспортного засобу та Акт роботи постійно діючої робочої групи, яка створена рішенням виконавчого комітету №716 від 23.09.2020 «Про створення постійно діючої робочої групи»,  керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про благоустрій населених пунктів», виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Постійно діючій робочій групі в 10-ти денний термін організувати та провести роботи з переміщення покинутого транспортного засобу білого кольору марки … на іноземних номерах, який знаходиться в дворі багатоквартирного житлового будинку №… по …, під вікнами адміністративної будівлі ТМ РЕМ, власника якого не встановлено.
2. Комунальному підприємству «Тернопільелектротранс», приватному підприємству «Наш дім» та ТОВ «Техно-Буд-Центр» виділити на вимогу робочої групи спеціалізовану техніку та засоби для проведення робіт з переміщення транспортних засобів.
3. Управлінню житлово-комунального господарства, благоустрою та екології забезпечити фінансування проведених робіт з переміщення та вжити всіх належних заходів по приведенню місць, на яких розташовувались транспортні засоби, до належного стану.
4. Приймання на зберігання транспортних засобів КП «Масив» оформити відповідними актами.
5. З метою забезпечення громадського порядку при виконанні робіт з переміщення, залучити працівників Тернопільського районного управління поліції ГУНП в Тернопільській області.
6. Управлінню цифрової трансформації та комунікацій зі ЗМІ міської ради оприлюднити дане рішення в засобах масової інформації.
7. Визначити, що повернення переміщених транспортних засобів здійснюється за умови компенсації виконаних робіт по транспортуванню та зберіганню.
8. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Владислава Стемковського та управління муніципальної інспекції.