Тернопільська міська рада інформує

  • Video
    Тернопільська міська рада інформує

Про затвердження протоколу електронного аукціону

Керуючись Законами України «Про оренду державного та комунального майна», «Про місцеве самоврядування в Україні», Порядком передачі в оренду державного та комунального майна затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 №483 «Деякі питання оренди державного та комунального майна», Положенням про оренду комунального майна Тернопільської міської територіальної громади затвердженого рішенням міської ради від 20.06.2011 №6/9/14 «Про удосконалення порядку оренди майна, що належить до комунальної власності Тернопільської міської територіальної громади», виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1.Затвердити протокол про результати електронного аукціону № LLP001-UA-20210820-05950 на продовження договору оренди нежитлового приміщення комунальної власності Тернопільської територіальної громади за адресою: м. Тернопіль, бульвар Симона Петлюри ,8 загальною площею 8.0 кв.м., розміщеного на першому поверсі нежитлової будівлі (додається).
2.Продовжити договір оренди нежитлового приміщення комунальної власності Тернопільської територіальної громади з фізичною особою – підприємцем Кузнєцовим Віктором Павловичем (РНОКПП …, юридична адреса: Україна, м. Тернопіль, бульвар Д Галицького,3, кв.45) згідно з додатком.
3.Управлінню освіти і науки продовжити договір оренди індивідуально визначеного (нерухомого або іншого) майна, що належить до комунальної власності, згідно даного рішення, з правом його продовження у відповідності до вимог чинного законодавства України.
4.Комунальному підприємству «Земельно-кадастрове бюро» в 10-ти денний термін з моменту прийняття рішення виготовити довідку про грошову оцінку земельної ділянки та довідку-розрахунок місячного розміру плати за землю на об’єкт оренди, вказаний в додатку до даного рішення, а орендарю провести оплату за їх виготовлення згідно виставлених рахунків.
5. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Володимира Дідича.