Тернопільська міська рада інформує

  • Video
    Тернопільська міська рада інформує

Про затвердження графіку роботи Центру надання адміністративних послуг у місті Тернополі та графіку прийому суб’єктів звернень

З метою впорядкування і поліпшення якості надання послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг у місті Тернополі та віддаленні робочі місця адміністраторів, відповідно до ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про звернення громадян», Закону України «Про адміністративні послуги» та на виконання технічного завдання для модернізації ЦНАП у рамках фази впровадження програми «U-Lead з Європою», виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити графік роботи Центру надання адміністративних послуг у місті Тернополі:
понеділок, середа, четвер – з 8.00 до 17.15 год.;
вівторок – з 8.00 до 20.00 год.;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00 год.;
субота – 8.00 до 15.00 год.;
неділя – вихідний день.
2. Затвердити графік роботи віддалених робочих місць адміністраторів, які розташовані у селах Курівці та Чернихів:
понеділок, середа– з 8.00 до 17.15 год.;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00 год.;
обідня перерва – з 13.00 до 14.00 год.;
вівторок, четвер – з 8.00 до 17.15 год. (дні прийому/передачі вхідних/вихідних пакетів документів у Центрі надання адміністративних послуг у місті Тернополі);
суббота, неділя – вихідний день.
3. Затвердити графік роботи віддалених робочих місць адміністраторів, які розташовані у селах Кобзарівка та Іванківці:
вівторок, четвер– з 8.00 до 17.15 год.;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00 год.;
обідня перерва – з 13.00 до 14.00 год.;
понеділок, середа – з 8.00 до 17.15 год. (дні прийому/передачі вхідних/вихідних пакетів документів у Центрі надання адміністративних послуг у місті Тернополі);
субота, неділя – вихідний день.
4. Затвердити графік прийому суб’єктів звернень у Центрі надання адміністративних послуг у місті Тернополі:
– щодо надання адміністративних послуг та документів дозвільного характеру:
понеділок, середа, четвер– з 9.00 до 16.00 год.;
п’ятниця – з 8.00 до 15.00 год..
вівторок – з 11.00 до 20.00 год.;
субота – з 8.00 до 15.00 год.
– щодо надання неадміністративних послуг:
понеділок, середа, четвер– з 9.00 до 16.00 год.;
вівторок – з 11.00 до 16.00 год.;
п’ятниця – з 8.00 до 13.00 год.
5. Затвердити графік прийому суб’єктів звернень адміністраторами віддалених робочих місць, які розташовані в селах Курівці та Чернихів:
понеділок, середа,– з 9.00 до 16.00 год.;
п’ятниця – з 8.00 до 13.00 год.;
обідня перерва – з 13.00 до 14.00 год.
6. Затвердити графік прийому суб’єктів звернень адміністраторами віддалених робочих місць, які розташовані в селах Кобзарівка та Іванківці:
вівторок, четвер– з 9.00 до 16.00 год.;
п’ятниця – з 8.00 до 13.00 год;
обідня перерва – з 13.00 до 14.00 год.
7 Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради В.Є.Дідича.