Тернопільська міська рада інформує

  • Video
    Тернопільська міська рада інформує

Про внесення змін до рішення виконавчого комітету № 998 від 27.12.2017

Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг», рішеннями міської ради від 15.02.2013 № 6/29/8 «Про створення Центру надання адміністративних послуг у місті Тернополі», з метою забезпечення ефективної діяльності Центру надання адміністративних послуг у місті Тернополі та на виконання технічного завдання для модернізації ЦНАП у рамках фази впровадження програми «U-Lead з Європою», виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Викласти у новій редакції пункти додатку до рішення виконавчого комітету № 998 від 27.12.2017 «Про затвердження регламенту Центру надання адміністративних послуг у місті Тернополі»:
1.1. п. 6 – «Графік роботи Центру надання адміністративних послуг у місті Тернополі та віддалених робочих місць адміністраторів затверджується окремим рішення виконавчого комітету міської ради».
1.2. п. 7 – «Графік прийому суб’єктів звернень у Центрі надання адміністративних послуг у місті Тернополі та через віддалені робочі місця адміністраторів затверджується окремим рішення виконавчого комітету міської ради».
2. Доповнити абзац 1 п. 44 текстом «У випадках, визначених законодавством, адміністратор повертає суб'єкту звернення неповний пакет документів».
3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Дідича В.Є.