При розгляді заяви … та відповідних документів стосовно надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, встановлено, що … народилась 12.09.2011 року у місті Первомайськ Луганської області (свідоцтво про народження серія 1-ЕД №224281, видане 14.09.2011 року відділом державної реєстрації актів цивільного стану Первомайського міського управління юстиції у Луганській області).
Дитина разом з матір’ю …, батьком … проживала у місті Голубівка, Луганська область.
Відповідно до довідок управління соціальної політики Тернопільської міської ради від 05.04.2022 року №6117-5000713546, №6117-5000714015, від 10.05.2022 року №6117-5001539418, … 08.07.1983 року народження, … 12.09.2011 року народження, … 19.10.1986 року народження, взяті на облік як внутрішньо переміщені особи у місті Тернополі з фактичним місцем проживання: вулиця .., будинок .., квартира …
Згідно висновку оцінки потреб сім’ї комунального закладу Тернопільської міської ради Тернопільський міський центр соціальних служб від 21.08.2025 року, основними ознаками та чинниками що спричиняють складні життєві обставини є те, що сім’я змушена була залишити своє місце проживання з метою уникнення негативних наслідків збройної агресії російської федерації проти України. Дитина зазнала психологічного насильства.
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», п.3 Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року №866, п.3 Порядку надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 05.04.2017 року №268, враховуючи рішення комісії з питань захисту прав дитини від 29.08.2025 року №448, виконавчий комітет міської ради
вирішив:
1.Надати … 12.09.2011 року народження, статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів.
2.Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Володимира Дідича.