При розгляді заяви … та відповідних документів стосовно надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, встановлено, що … народився 29.01.2016 року у місті Суми Сумської області (свідоцтво про народження серія І-БП №201263, видане 02.02.2016 року Ковпаківським відділом державної реєстрації актів цивільного стану Сумського міського управління юстиції).
Дитина разом з матір’ю …, батьком … проживала за адресою: вулиця …, місто Суми, Сумський район, Сумська область.
Відповідно до довідок управління соціальної політики Тернопільської міської ради від 12.12.2024 року №6117-7501819250, №6117-7501819251, … 31.05.1993 року народження, … 29.01.2016 року народження, взяті на облік як внутрішньо переміщені особи у місті Тернополі з фактичним місцем проживання: вулиця ….
Зі слів …, батько дитини, … 24.01.1993 року народження, залишився проживати у місті Суми, Сумський район, Сумська область.
Згідно висновку оцінки потреб сім’ї комунального закладу Тернопільської міської ради Тернопільський міський центр соціальних служб від 15.01.2025 року, основними ознаками та чинниками що спричиняють складні життєві обставини є те, що сім’я вимушено залишила дім, родину, друзів, майно, соціальне оточення внаслідок ведення воєнних дій на території проживання. Дитина зазнала психологічного насильства.
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», п.3 Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року №866, п.3 Порядку надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 05.04.2017 року №268, враховуючи рішення комісії з питань захисту прав дитини від 29.01.2025 року №55, виконавчий комітет міської ради
вирішив:
1.Надати … 29.01.2016 року народження, статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів.
2.Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Володимира Дідича.