Тернопільська міська рада інформує

  • Video
    Звіт міського голови Тернополя Сергія Надала за 2023 рік

Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів

При розгляді заяви та відповідних документів … стосовно надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів встановлено, що ….  народилась 16.09.2019 року в місті Суми (свідоцтво про народження серії І-БП №…, видане 24.09.2019 року Сумським міським відділом державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Сумській області).

Відповідно до довідок управління соціальної політики Тернопільської міської ради від 10.09.2024 року №6117-5003442726, №6117-5003442692, …, … взяті на облік як внутрішньо переміщені особи у місті Тернополі з фактичним місцем проживання: вулиця ….

Батько дитини, … , залишився проживати в місті Суми.

Згідно висновку оцінки потреб сім’ї комунального закладу Тернопільської міської ради Тернопільський міський центр соціальних служб від 06.11.2024 року, основними ознаками та чинниками що спричиняють складні життєві обставини є те, що сім’я змушена була залишити свій дім, майно, близьке оточення внаслідок ведення воєнних дій на території проживання. Дитина зазнала психологічного насильства.

Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», п.3 Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року №866, п.3 Порядку надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 05.04.2017 року №268, враховуючи рішення комісії з питань захисту прав дитини від 13.11.2024 року №733, виконавчий комітет міської ради

вирішив:

1. Надати ..., 16.09.2019 року народження, статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів.

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Володимира Дідича.