Тернопільська міська рада інформує

  • Video
    Звіт міського голови Тернополя Сергія Надала за 2023 рік

Про затвердження переліків документів для надання послуг

Керуючись Житловим кодексом України, Законами України: «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про житловий фонд соціального призначення», «Про охорону дитинства», «Про забезпечення організаційноправових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків», «Про передачу об’єктів права державної та комунальної власності», Постановами Ради міністрів УРСР і Укрпрофради від 11 грудня 1984 №470 «Про затвердження Правил обліку громадян, що потребують покращення житлових умов та надання їм житлових приміщень…» та від 05 червня 1985 №228 «Про затвердження Правил обліку громадян, які бажають вступити до житлово-будівельного кооперативу», Постановами Ради міністрів УРСР від 04 лютого 1988 №37 «Про службові жилі приміщення» та від 31 січня 1986 №31 «Про затвердження Правил обміну жилих приміщень…», Постановами Кабінету Міністрів України від 20 червня 2018 №498 «Про затвердження Примірного положення про користування гуртожитками» та від 24 вересня 2008 №866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов'язаної із захистом прав дитини», Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг», Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16 грудня 2009 №396 «Про затвердження Положення про порядок передачі квартир (будинків), жилих приміщень у гуртожитках у власність громадян», Постановою виконавчого комітету Тернопільської обласної ради народних депутатів і президії обласної ради профспілок від 10 січня 1985 №2 «Про правила обліку громадян, що потребують покращення житлових умов…», виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

1. Затвердити переліки документів для надання послуг згідно додатків 1-20 (додаються).

2. Вважати таким, що втратило чинність, рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради від 24 жовтня 2012 №1740 «Про затвердження переліків документів».

3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Вікторію Остапчук.