Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про інформацію», «Про адміністративні послуги», «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», «Про захист персональних даних», рішення Тернопільської міської ради № 7/32/28 від 22.02.2018 року «Про затвердження Концепції розвитку е-урядування Тернопільської міської територіальної громади на 2019 – 2020 роки», з метою визначення структури, складових та призначення інформаційної системи «Реєстр Тернопільської міської територіальної громади», враховуючи висновок постійної комісії міської ради з питань місцевого самоврядування, законності, правопорядку, регламенту та депутатської діяльності,
міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Положення про інформаційну систему «Реєстр Тернопільської міської територіальної громади», згідно з додатком (додається).
2. Управлінню державної реєстрації здійснювати організаційне та методологічне забезпечення ведення «Реєстру Тернопільської міської територіальної громади».
3. Відділу діджиталізації та програмування забезпечити технічне обслуговування «Реєстру Тернопільської міської територіальної громади».
4. Для забезпечення ведення актуальної бази даних Реєстру Тернопільської міської територіальної громади управлінню містобудування, архітектури та кадастру протягом одного робочого дня після присвоєння будівельної та/або поштової адреси об'єктів нерухомого майна громади вносити відповідну інформацію у модуль «Адресний реєстр».
5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань місцевого самоврядування, законності, правопорядку, регламенту та депутатської діяльності.