Тернопільська міська рада інформує

  • Video
    Публічне представлення інформації про виконання бюджету Тернопільської громади за 2024 рік

Про внесення змін до розпорядження міського голови від 25.11.2025 No 222 «Про затвердження графіку роботи посадових осіб відділу «Центр надання адміністративних послуг»

03.12.2025р.

№229

 

Додатки №№1,2,3 викладено в новій редакції відповідно до розпорядження міського голови від 05.12.2025 №231

 

Про внесення змін до розпорядження міського голови

від 25.11.2025 № 222 «Про затвердження

графіку роботи посадових осіб відділу

«Центр надання адміністративних послуг»

 

З метою належної організації надання адміністративних послуг відповідно до ст.12 Закону України "Про адміністративні послуги", враховуючи рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради від 26.11.2025 № 1655 "Про перенесення робочих днів":

Внести зміни до розпорядження міського голови від 25.11.2025 № 222 «Про затвердження графіку роботи посадових осіб відділу «Центр надання адміністративних послуг», а саме: додатки 1, 2, 3 викласти в новій редакції згідно з додатками 1,2,3 (додаються).

 

Міський голова                                       Сергій НАДАЛ