10.09.2025р.
№166
Про створення комісії
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Положенням про порядок списання основних засобів, що є комунальною власністю Тернопільської міської територіальної громади, затвердженим розпорядженням міського голови від 17.06.2011 № 303 (із змінами), з метою належного розгляду звернення КП «Тернопільводоканал» від 21.08.2025 № Л-3161 щодо надання дозволу на списання з балансу підприємства основних засобів, які знаходиться на території Верхньо-Івачівського водозабору:
1.Створити комісію в складі:
Вячеслав МОКЛЯК – заступник начальника управління-начальник відділу експлуатації інженерно-транспортних споруд управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології – голова комісії;
Тарас ФЕДУНЧИК – начальник виробничо-технічного відділу КП «Тернопільводоканал» – заступник голови комісії;
Любов ЗУБЧУК – начальник відділу водопровідних насосних станцій КП «Тернопільводоканал» – секретар комісії.
Члени комісії:
Захар ВОЛЯНЮК – головний спеціаліст служби містобудівного кадастру управління містобудування, архітектури та кадастру;
Василь КОЖЕНІВСЬКИЙ – головний спеціаліст відділу оренди та обліку комунального майна управління обліку та контролю за використанням комунального майна;
Ярослав РУЦЬКИЙ – старший інспектор відділу земельних ресурсів.
2.Комісії за результатами проведеної роботи скласти акт про доцільність списання основних засобів та подати його на затвердження міському голові до 20.10.2025.
3.Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Владислава Стемковського.
Міський голова Сергій НАДАЛ