Тернопільська міська рада інформує

  • Video
    Звіт міського голови Тернополя Сергія Надала за 2023 рік

Про створення постійно діючої комісії

31.03.2020 р.
№ 91

 

Про створення постійно діючої комісії

 

Враховуючи численні звернення щодо списання майна від закладів освіти та на підставі п. 3.2. Положення про порядок списання основних засобів, що є комунальною власністю міста Тернополя, затвердженого розпорядженням міського голови від 17.06.2011р. № 303:

1.Створити постійно діючу комісію у складі:

Цушко В.М. – в.о. начальника групи централізованого господарського обслуговування при управлінні освіти і науки Тернопільської міської ради, голова комісії;

Поточняк Л.І. – начальник відділу бухгалтерського обліку, планування та звітності – головний бухгалтер управління освіти і науки Тернопільської міської ради, секретар комісії;

Члени комісії:

Петровський І.Ф.- головний спеціаліст служби  містобудівного кадастру  управління містобудування, архітектури та кадастру (за згодою);

Коженівський В.Є.- головний спеціаліст відділу оренди та обліку комунального майна управління обліку та контролю за використанням комунального майна (за згодою);

2.Комісії, вказаній в п.1 даного розпорядження, проводити в установленому законодавством порядку інвентаризацію та огляд майна закладів освіти Тернопільської міської територіальної громади, що пропонуватиметься до списання.

3. За результатами роботи складати акти по кожному зверненню про доцільність списання майна, які подати  на затвердження міського голови.

4.Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Л.О.Бицюру.

 

 

Міський голова                                                                       С.В. Надал