11.02.2020 р.
№ 38
Внесено зміни відповідно до розпорядження від 19.09.2024 №185
Про затвердження розміру фактичних витрат
на копіювання або друк документів, що надаються
за запитами на інформацію, та порядку
відшкодування цих витрат
Відповідно до ст. 40 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", ч.3 ст.21 Закону України «Про доступ до публічної інформації», керуючись постановою КМУ від 13.07. 2011р. № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» ( в редакції, постанови КМУ від 15.01.2020р. № 4 «Про внесення змін до граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію»)
1.Затвердити:
1.1.Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію (додаток 1).
1.2.Розмір фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію (додаток 2).
2.Керівникам структурних підрозділів міської ради організувати роботу з виготовлення копій документів обсягом більше як 10 сторінок, необхідних для надання відповіді на запит щодо публічної інформації, розпорядником якої є Тернопільська міська рада, та відшкодування запитувачем фактичних витрат на копіювання і друк згідно з нормами, визначеними цим розпорядженням.
3. Вважати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від 20.12.2011р. № 624 «Про затвердження розміру фактичних витратна копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, та порядку відшкодування цих витрат».
4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника міського голови – керуючого справами Хімейчука І.С.
Міський голова С.В.Надал