Жителі громади активно використовують можливості мобільного додатку «е-Тернопіль» та «Порталу мешканця» для комунікації з міською радою. За чотири місяці надійшло понад 200 запитів, звернень та заяв на отримання послуг через цифрові сервіси.
Так, через додаток «е-Тернопіль» та «Портал мешканця. е-Тернопіль» можна швидко подати звернення чи запит за 1 хвилину або замовити послуги ЦНАП онлайн. Наразі ще 21 заява перебуває в обробці, а мешканці можуть відстежувати статус поданих документів у своєму особистому кабінеті. На інші заяви уже надано відповідь.
Нагадаємо, «Портал мешканця» складається з трьох розділів: «Послуги», «Е-приймальня», «Е-демократія»:
- «Послуги» – мешканці можуть подати заявки на отримання послуг, які надаються у ЦНАПі, повністю онлайн: від процесу створення заявки, підписання – до отримання відповіді.
- «Е-приймальня» – дозволяє подавати звернення, запити та листи до Тернопільської міської ради онлайн та отримувати відповіді в особистому кабінеті на порталі.
- «Е-демократія» - це «Опитування» та «Обговорення», за допомогою яких мешканці можуть висловлювати свою думку щодо важливих питань та впливати на життя міста.