На засіданні чергової 31-ї сесії міської ради прийнято рішення про створення у Тернополі пересувного віддаленого робочого місця Центру надання адміністративних послуг із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс» та організації надання через нього окремих видів адміністративних послуг. Відповідне рішення прийнято з метою забезпечення доступності адміністративних послуг для мешканців міста Тернополя, задля зручності суб'єктів звернень.
Рішенням затверджено Порядок надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора Центру надання адміністративних послуг у місті Тернополі із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс».
Надання адміністративних послуг на пересувному робочому місці здійснюється шляхом виїзду адміністратора виключно в межах м. Тернополя за місцем проживання/перебування суб’єкта звернення (удома, в лікарні, у закладі соціальної сфери).
Категорії осіб, які мають право на отримання послуг з використанням «Мобільного кейсу» відповідно до цього Порядку:
- особи, які досягли 80-річного віку;
- особи з інвалідністю 1 групи;
- особи, які за станом здоров’я не здатні самостійно пересуватись;
- особи, які перебувають на стаціонарному лікуванні у комунальних медичних закладах м. Тернополя.
Дія Порядку поширюється на внутрішньо-переміщених осіб, які зареєстровані на території міста Тернополя.
Відповідний графік роботи пересувного віддаленого робочого місця адміністратора Центру надання адміністративних послуг у місті Тернополі із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс» буде затверджено рішенням виконавчого комітету.