З метою покращення якості обслуговування пацієнтів та полегшення доступу до інформації, що особливо важливо під час воєнного стану, наприкінці травня на базі КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» м. Тернополя запрацювала служба інформації (call-центр).
Так, за понад три місяці функціонування оператори call-центру прийняли та опрацювали понад 20 тисяч дзвінків від мешканців.
У Центр розповідають, сучасна програма, через яку відбувається зв'язок пацієнта й оператора, дозволяє вести облік звернень, а багатоканальна лінія дає можливість вчасно відповідати на дзвінки та оперативно здійснювати зворотний дзвінок.
Пацієнти можуть отримати інформацію про роботу медичного закладу швидко, зручно та в повному обсязі. Зокрема, оператори call-центру надають інформацію про графік роботи лікарів Центру, про вакцинацію від COVID-19, допомагають онлайн записатися на прийом до свого сімейного лікаря та надають іншу необхідну інформацію.
Звертаємо увагу! Для зручності пацієнтів функціонують багатоканальні телефонні лінії:
- (067) 444 86 88 – для абонентів мобільного зв'язку;
- (0352) 51 98 08 – для абонентів фіксованого зв'язку.
Графік роботи call-центру: з понеділка по п’ятницю з 08:00 по 19:00 год, субота – з 09:00 по 13:00 год.
Після налагодження роботи номери мобільного і фіксованого зв’язку амбулаторій були поступово переадресовані на лінії call-центру, що зменшило навантаження на працівників реєстратур та дозволило не відриватися на телефонні дзвінки й приділяти більше уваги кожному відвідувачу, який завітав у амбулаторію.