Членами виконавчого комітету заслухано та взято до відома звіт про роботу управління організаційно-виконавчої роботи за 2021 рік

1 грудня у ході засідання виконавчого комітету Тернопільської міської ради було розглянуто низку важливих питань з різних сфер життєдіяльності громади.

Серед іншого, присутніми членами комітету заслухано та взято до відома звіт начальника управління організаційно-виконавчої роботи Світлани Добрікової про виконану роботу за 10 місяців 2021 року.

Як повідомила Світлана Добрікова, за звітний період в управлінні проведено роботу у наступних напрямках:

  • підготовлено, підписано міським головою 1330 рішень міської ради;
  • оформлено 9 протоколів сесій міської ради;
  • скликано та проведено 6 засідань видавничої ради, оформлено 6 протоколів засідань, передано для електронних закупівель відповідно до системи «ProZorro»;
  • визначено перелік продукції, забезпечено здійснення електронних закупівель відповідно до системи «ProZorro», забезпечено заходи подарунковою та сувенірною продукцією з символікою міста;
  • доведено до виконавців відповідно до розрахунків розсилки та передано для оприлюднення 1330 рішень міської ради, 1001 рішення виконавчого комітету та 230 розпоряджень міського голови;
  • проведено 106 засідань постійних комісій міської ради, розглянуто 3346 питань.
  • підготовлено, проведено 65 засідань виконавчого комітету (з них 35 позапланових), внесено в електронну базу виконавчого комітету, роздруковано та оприлюднено 1904 проекти рішень
  • підготовлено 29 інформаційних довідок;
  • опрацьовано 12686 звернень;
  • проведено 928 консультацій (в т.ч.в телефонному режимі в умовах карантину)
  • організовано 191 прийом (в т.ч. в телефонному режимі в умовах карантину) тощо.

Також, за звітний період управлінням організаційно-виконавчої роботи впроваджено Програму книговидання місцевих авторів та забезпечення святкових і офіційних заходів на 2019-2021 роки; запроваджено систему електронного документообігу «АСКОД» та її вдосконалення, в тому числі внесено зміни в інструкції з діловодства; розпочато роботу щодо підготовки до електронного архівного зберігання в системі «АСКОД» та щодо підготовки відповідного розпорядження міського голови щодо роботи з електронною печаткою.

З повним звітом начальника управління організаційно-виконавчої роботи Світлани Добрікової можна ознайомитися тут.