1 вересня у Тернополі стартує конкурс кращих учнівських проєктів «Шкільний громадський бюджет 2022»

Пілотний проєкт «Шкільний громадський бюджет», який стартував у Тернопільській міській територіальній громаді в 2020 році, отримав безліч позитивних відгуків від учнів та педагогів, тож впровадження проєкту продовжується.

Прийом конкурсних заявок від учнів закладів загальної середньої освіти Тернопільської громади стартує уже 1 вересня 2021 року.

Щоб стати учасником «Шкільного громадського бюджету 2022», учням 7-11 класів необхідно вигадати та розробити ідею проєкту, перед поданням отримати підтримку не менше 10-ти голосів підтримки, подати проєкт на спеціальну онлайн-платформу та отримати найбільшу кількість підтримки учнів своєї ж школи під час загального голосування.

Автором проєкту може бути як один/одна учень/учениця, так і команда учнів.

Поданий проєкт має бути спрямований на розвиток шкільної громади, покращення навчального закладу та його території, впровадження інноваційних проєктів в тематичних сферах, науково-просвітницькі чи соціальні заходи.

Звертаємо увагу! Фінансуються проєкти, які є доступними для всіх учнів навчального закладу, та впровадження яких можливе протягом одного бюджетного року.

На реалізацію проєктів-переможців з бюджету громади у наступному році буде спрямовано понад 1,8 млн грн. Сума виділених коштів розподілятиметься рівними частинами між навчальними закладами громади, які візьмуть участь у проєкті.

Ознайомитися з Положенням про «Шкільний громадський бюджет 2022» можна тут.  

Нагадаємо, у 2020 році в «Шкільному громадському бюджеті» участь взяли 23 тернопільські школи. Станом на серпень 2021 року в близько 15-ти освітніх закладах міста вже з’явилися нові відпочинкові та навчальні локації. 

Довідка. Шкільний громадський бюджет - один із інструментів громадської участі для учнів, який стартував у Тернополі в 2020 році. Мета ініціативи - навчити школярів вигадувати та розробляти ідеї, створювати проєкти, комунікувати та працювати в команді, розвинути відчуття причетності та важливості власного голосу, тим самим сформувати активного, розумного громадянина з критичним мисленням, який в майбутньому буде брати участь у прийнятті рішень в громаді та суспільстві.