У Тернополі запрацював call-центр для опрацювання звернень громадян

Інформаційна лінія Тернопільської міської ради запрацювала на базі КП «Тернопіль Інтеравіа».

Основна мета call-центру  –  забезпечення оперативного реагування органів виконавчої влади на звернення громадян, підприємств, установ та організацій, суб’єктів підприємницької діяльності, органів місцевого самоврядування та їх взаємодії у Тернопільській міській територіальній громаді.

Основними функціями та напрямками роботи call-центру визначено наступні:

·  надання відповідей та консультацій з питань забезпечення життєдіяльності Тернопільської МТГ;

·  розвитку житлово-комунального господарства і благоустрою, транспорту, соціального захисту;

·  діяльності міських служб, надання послуг, консультацій для отримання допомог, виплат, субсидій;

· культурного та спортивного життя міста, загальноміських заходів та інших питань життєдіяльності міста.

Графік роботи інформаційної лінії: з понеділка до п’ятниці, з 09:00 до 18:00 год.

Громадяни можуть телефонувати за номерами: 0670091540, (0352) 401540.