Тернопільська міська рада інформує

  • Video
    Публічне представлення інформації про виконання бюджету Тернопільської громади за 2024 рік

Робота Управління щодо інформування та роз’яснень пенсійного законодавства серед населення міста

Сьогодні не можна недооцінювати значення впливу інформації на життя суспільства. Знання забезпечують збалансований життєвий цикл людини як особистості, так і громадянина. Зростання потоків інформації зумовлює необхідність більшого володіння інформаційним простором. Тому на рівні з іншими питаннями, неабияку увагу Управління Пенсійного фонду України в м. Тернополі приділяє оперативному інформуванню населення з питань пенсійного забезпечення та змін, які відбуваються у пенсійному законодавстві України.

Зокрема, для поліпшення якості обслуговування громадян і вільного доступу до об’єктивної і своєчасної інформації у сучасному світі, а також для забезпечення відкритості в роботі органів Фонду, в Управлінні впроваджені технології електронного врядування. Тернополяни можуть дистанційно звернутися в Управління Пенсійного фонду  за електронною адресою: ternopil.ter@pfu.gov.ua  або через систему Skype-зв’язку  та отримати вичерпні роз’яснення та консультації.

Для комфортного та сучасного обслуговування громадян створена стрінка Управління Пенсійного фонду України в м.Тернополі в соціальній мережі Facebook, яка користується попитом і має позитивні відгуки. На сторінці постійно оновлюється інформація щодо змін у законодавстві, актуальні питання діяльності Управління. Протягом 2015 року в соціальній мережі Facebook розміщено 113 інформаційних матеріалів  щодо питань пенсійного забезпечення.

Фахівці фонду постійно працюють над удосконаленням інформаційно-роз’яснювальної роботи, що є запорукою підвищення рівня правової грамотності населення з питань пенсійного забезпечення. З цією метою, Управління впровадило додаткові форми висвітлення інформації у більш зручній для громадян формі, а саме:

  1. Соціальна реклама у вигляді наліпок, які розміщена в 50 тролейбусах міста.
  2. Соціальна реклама (про Веб-портал та легалізацію з/п) у вигляді рекламного щита, який в 2015 році був розташований на Площі Героїв Євромайдану. Станом на 01 лютого 2016 року в Управлінні зареєстровано 1115 користувачів Веб-порталу електронних послуг ПФУ.
  3. Інформаційно-роз’яснювальний намет, де відвідувачам надається можливість ознайомитись з діяльністю Пенсійного фонду в питаннях призначення пенсій, проведення їх перерахунків, контролю за формуванням свого розміру пенсії в майбутньому через використання Веб-порталу.
  4. Разом із студентською молоддю проведено Флешмоб, з метою чіткого розуміння потреби суспільства у проведенні пенсійної реформи
  5. В 2015 році виготовлено 40 видів буклетів і листівок загальним тиражем понад 25 тисяч штук та розповсюджено серед населення міста
  6. Ті громадяни, які не мають змоги спілкуватися за допомогою електронних ресурсів, але хочуть отримати відповіді на актуальні питання, завжди можуть звернутися до Управління за телефоном «гарячої лінії» (0352)23-58-39. За 2015 рік за цим номером зателефонували 255 осіб. Також в Управлінні працює «телефон довіри» з питань недопущення, попередження та протидії проявам корупції в органах Пенсійного фонду, на який протягом року не пролунало жодного дзвінка.
  7. Окрім цього для людей, які ще до настання пенсійного віку мають намір дізнатися більше про права та обов’язки пенсіонерів, в Управлінні з лютого 2015 року функціонує «Школа майбутнього пенсіонера». Послуга користується попитом як в майбутніх пенсіонерів, так і в громадян, що вже перебувають на заслуженому відпочинку.

 

Фахівці сектору інформаційно-роз’яснювальної роботи Управління тісно співпрацюють з регіональними засобами масової інформації і на безоплатній основі подають важливу для громадян інформацію як в друкованій формі, так і за допомогою теле- та радіо ефірів. Так, в 2015 році в друкованих ЗМІ Управлінням опубліковано 60 статей, проведено 4 виступи і 1080 коротких оголошень на радіо (по 3 оголошення в день) та 26 трансляцій в ефірах Тернопільських телекомпаній. Майже щоденно оновлюється інформація на сайті Тернопільської міської ради (173 статті за 2015 рік) та інших Інтернет-ресурсах міста (в 2015 році - 57 статей).

В 2015 році спеціалістами проведено 321 зустріч з трудовими колективами, 207 виїзних прийомів громадян та 46 зустрічей за місцем проживання. Проведено 31 зустріч за участю керівництва у форматі «круглого столу», відбулося 4 брифінги та 6 прес-конференцій. В лютому 2016 року проведено прес-конференцію щодо реорганізації Управління на підставі постанови КМУ від 16.12.2015 № 1055 “Деякі питання функціонування територіальних органів Пенсійного фонду України” та законодавчих змін в пенсійній системі з 1 січня 2016 року

В Управлінні розміщено 79 інформаційних матеріалів на 13 стендах, також є скринька для звернень та пропозицій громадян. Працівниками Фонду проводиться популяризація  періодичних видань – газети «Пенсійний кур’єр» (153 примірники) та журналу «Вісник Пенсійного фонду України».

Не дивлячись на широкомасштабну інформаційно-роз’яснювальну роботу,  на сьогоднішній день, спеціалістами розробляються та вдосконалюються нові методи подання інформації, які незабаром зможуть інформувати громадян у зручній для них формі.

 

Ольга Кобіс

завідувач сектору

організаційно-інформаційної

роботи УПФУ в м.Тернополі