Сьогодні не можна недооцінювати значення впливу інформації на життя суспільства. Знання забезпечують збалансований життєвий цикл людини як особистості, так і громадянина. Зростання потоків інформації зумовлює необхідність більшого володіння інформаційним простором. Тому на рівні з іншими питаннями, неабияку увагу Управління Пенсійного фонду України в м. Тернополі приділяє оперативному інформуванню населення з питань пенсійного забезпечення та змін, які відбуваються у пенсійному законодавстві України.
Зокрема, для поліпшення якості обслуговування громадян і вільного доступу до об’єктивної і своєчасної інформації у сучасному світі, а також для забезпечення відкритості в роботі органів Фонду, в Управлінні впроваджені технології електронного врядування. Тернополяни можуть дистанційно звернутися в Управління Пенсійного фонду за електронною адресою: ternopil.ter@pfu.gov.ua або через систему Skype-зв’язку та отримати вичерпні роз’яснення та консультації.
Для комфортного та сучасного обслуговування громадян створена стрінка Управління Пенсійного фонду України в м.Тернополі в соціальній мережі Facebook, яка користується попитом і має позитивні відгуки. На сторінці постійно оновлюється інформація щодо змін у законодавстві, актуальні питання діяльності Управління. Протягом 2015 року в соціальній мережі Facebook розміщено 113 інформаційних матеріалів щодо питань пенсійного забезпечення.
Фахівці фонду постійно працюють над удосконаленням інформаційно-роз’яснювальної роботи, що є запорукою підвищення рівня правової грамотності населення з питань пенсійного забезпечення. З цією метою, Управління впровадило додаткові форми висвітлення інформації у більш зручній для громадян формі, а саме:
- Соціальна реклама у вигляді наліпок, які розміщена в 50 тролейбусах міста.
- Соціальна реклама (про Веб-портал та легалізацію з/п) у вигляді рекламного щита, який в 2015 році був розташований на Площі Героїв Євромайдану. Станом на 01 лютого 2016 року в Управлінні зареєстровано 1115 користувачів Веб-порталу електронних послуг ПФУ.
- Інформаційно-роз’яснювальний намет, де відвідувачам надається можливість ознайомитись з діяльністю Пенсійного фонду в питаннях призначення пенсій, проведення їх перерахунків, контролю за формуванням свого розміру пенсії в майбутньому через використання Веб-порталу.
- Разом із студентською молоддю проведено Флешмоб, з метою чіткого розуміння потреби суспільства у проведенні пенсійної реформи
- В 2015 році виготовлено 40 видів буклетів і листівок загальним тиражем понад 25 тисяч штук та розповсюджено серед населення міста
- Ті громадяни, які не мають змоги спілкуватися за допомогою електронних ресурсів, але хочуть отримати відповіді на актуальні питання, завжди можуть звернутися до Управління за телефоном «гарячої лінії» (0352)23-58-39. За 2015 рік за цим номером зателефонували 255 осіб. Також в Управлінні працює «телефон довіри» з питань недопущення, попередження та протидії проявам корупції в органах Пенсійного фонду, на який протягом року не пролунало жодного дзвінка.
- Окрім цього для людей, які ще до настання пенсійного віку мають намір дізнатися більше про права та обов’язки пенсіонерів, в Управлінні з лютого 2015 року функціонує «Школа майбутнього пенсіонера». Послуга користується попитом як в майбутніх пенсіонерів, так і в громадян, що вже перебувають на заслуженому відпочинку.
Фахівці сектору інформаційно-роз’яснювальної роботи Управління тісно співпрацюють з регіональними засобами масової інформації і на безоплатній основі подають важливу для громадян інформацію як в друкованій формі, так і за допомогою теле- та радіо ефірів. Так, в 2015 році в друкованих ЗМІ Управлінням опубліковано 60 статей, проведено 4 виступи і 1080 коротких оголошень на радіо (по 3 оголошення в день) та 26 трансляцій в ефірах Тернопільських телекомпаній. Майже щоденно оновлюється інформація на сайті Тернопільської міської ради (173 статті за 2015 рік) та інших Інтернет-ресурсах міста (в 2015 році - 57 статей).
В 2015 році спеціалістами проведено 321 зустріч з трудовими колективами, 207 виїзних прийомів громадян та 46 зустрічей за місцем проживання. Проведено 31 зустріч за участю керівництва у форматі «круглого столу», відбулося 4 брифінги та 6 прес-конференцій. В лютому 2016 року проведено прес-конференцію щодо реорганізації Управління на підставі постанови КМУ від 16.12.2015 № 1055 “Деякі питання функціонування територіальних органів Пенсійного фонду України” та законодавчих змін в пенсійній системі з 1 січня 2016 року
В Управлінні розміщено 79 інформаційних матеріалів на 13 стендах, також є скринька для звернень та пропозицій громадян. Працівниками Фонду проводиться популяризація періодичних видань – газети «Пенсійний кур’єр» (153 примірники) та журналу «Вісник Пенсійного фонду України».
Не дивлячись на широкомасштабну інформаційно-роз’яснювальну роботу, на сьогоднішній день, спеціалістами розробляються та вдосконалюються нові методи подання інформації, які незабаром зможуть інформувати громадян у зручній для них формі.
Ольга Кобіс
завідувач сектору
організаційно-інформаційної
роботи УПФУ в м.Тернополі