Тернопільська міська рада інформує

  • Video
    Публічне представлення інформації про виконання бюджету Тернопільської громади за 2024 рік

Використання цифрових документів «Дії» для реєстрації в ДРФО

Для реєстрації фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (ДРФО), внесення змін, отримання картки платника податків або відомостей з реєстру можуть використовуватися е-паспорт та е-паспорт для виїзду за кордон. Вони пред’являються замість паперових документів і не потребують додаткового подання паспорта. Контролюючі органи перевіряють такі документи відповідно до законодавства.

Фізична особа – платник податків може подавати дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків як внесені до цифрових документів, так і окремо – у вигляді електронної копії через Портал «Дія», зокрема за допомогою мобільного застосунку, за умови перевірки та підтвердження таких даних.

Під час отримання адміністративних послуг у Центрах обслуговування платників посадові особи ДПС отримують електронні копії цифрових документів через шеринг у застосунку «Дія».

Шеринг відбувається так:

- особа генерує у застосунку «Дія» тимчасовий код документа;

- код відображається у вигляді QR/штрих-коду та 13-значного числового коду;

- працівник ДПС вводить цей код до інформаційної системи;

- особа надає згоду на передачу документа;

- після цього електронні копії цифрових документів автоматично надходять до системи ДПС.

Отже, громадяни України під час подання облікових карток або заяв до ДРФО, а також для отримання підтвердних документів, можуть використовувати е-свідоцтва та витяги через мобільний застосунок «Дія». Передача документів здійснюється шляхом шерингу електронних копій.

Сектор інформаційної взаємодії

Головного управління ДПС у Тернопільській області