Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян», враховуючи лист відділу зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації Тернопільської міської ради від 16.09.2018р. №235/1.1 щодо розгляду електронної петиції від 18.08.2018р. «Ремонт дорожнього покриття між вул.Лучаківського,6 аж до вул.Тролейбусна, 9 б», виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1.Управлінню житлово-комунального господарства, благоустрою та екології:
1.1. замовити виготовлення проектно-кошторисної документації на «Капітальний ремонт вулиці Тролейбусної (ділянка дороги від вул.Лучаківського до депо КП «Тернопільелектротранс») в м.Тернополі».
1.2. при виділенні коштів з міського бюджету забезпечити організацію виконання робіт вказаних в п. 1.1 рішення.
2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Стемковського В.В.