Внесено зміни відповідно до рішення виконавчого комітету від 08.05.2024 №783
При розгляді заяви та відповідних документів стосовно надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, встановлено, що … народився 07.07.2006 року у селі Осипенко Бердянського району Запорізької області (свідоцтво про народження серія І-ЖС №038325 видане 21.07.2006 року Осипенківською сільською радою Бердянського району Запорізької області).
Дитина разом з батьками проживала за адресою: вулиця …, село Осипенко Запорізької області.
Відповідно до довідок управління соціальної політики Тернопільської міської ради від 29.08.2022 року №6117-5002053897, №6117-5002053687, №6117-5002053918 … 16.06.1978 року народження, … 26.05.1982 року народження, … 07.07.2006 року народження взяті на облік як внутрішньо переміщені особи у місті Тернополі з фактичним місцем проживання: вулиця ….
Згідно висновку оцінки потреб сім’ї комунального закладу Тернопільської міської ради Тернопільський міський центр соціальних служб від 08.04.2024 року, основними ознаками та чинниками що спричиняють складні життєві обставини є те, що сім’я змушена була залишити помешкання, майно, родичів, соціальне оточення та виїхати із зони ведення бойових дій та збройних конфліктів. Дитина зазнала психологічного насильства.
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», п.3 Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року №866, п.3 Порядку надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 05.04.2017 року №268, враховуючи рішення комісії з питань захисту прав дитини від 09.04.2024 року №316, виконавчий комітет міської ради
вирішив:
1. Надати … 07.07.2006 року народження статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів.
2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Володимира Дідича.