Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян», «Про адміністративні послуги», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про рекламу», Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 №2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами», Настановою у сфері якості Тернопільської міської ради та з метою ведення обліку послуг, впорядкування, забезпечення відкритості та доступності інформації про послуги, що надаються у Тернопільській міській раді виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1.Внести зміни в додаток 1 до рішення виконавчого комітету міської ради від 14.09.2022 №986 «Про затвердження реєстрів», а саме:
1.1.Змінити шифр послуги «ДДХ 2-03 «Продовження строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами» на шифр «А 2-03 «Продовження строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами».
1.2.Змінити шифр послуги «ДДХ 2-04 «Внесення змін у дозвіл на розміщення зовнішньої реклами» на «А 2-04 «Внесення змін у дозвіл на розміщення зовнішньої реклами».
2.Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови – керуючого справами, уповноваженого з питань системи управління якістю – Івана Хімейчука.