Про затвердження протоколу електронного аукціону

Керуючись Законами України «Про оренду державного та комунального майна», «Про місцеве самоврядування в Україні», Порядком передачі в оренду державного та комунального майна затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 №483 «Деякі питання оренди державного та комунального майна», Положенням про оренду комунального майна Тернопільської міської територіальної громади затвердженого рішенням Тернопільської міської ради від 29.10.2021 №8/10/21 «Про порядок оренди майна комунальної власності Тернопільської міської територіальної громади», виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

1.Затвердити протокол проведення електронного аукціону №LLР001-UA-20221026-48433 на продовження договору  оренди нежитлового приміщення за адресою: м. Тернопіль, Романа Купчинського,14 загальною площею 21,0 кв.м, розміщеного на першому поверсі чотирьохповерхової будівлі в кардіологічному корпусі (додається).

2.За результатами проведеного електронного аукціону надати в оренду переможцю  електронного аукціону фізичній-особі підприємцю Шмир Марії Ярославівні (ідентифікаційний код …), юридична адреса:  Тернопільський район, с. Буцнів, вул. Тараса Шевченка,5, майно комунальної власності, згідно з  додатком (додається).

3. Комунальному некомерційному підприємству «Тернопільська комунальна міська лікарня №2» укласти договір оренди індивідуально визначеного (нерухомого або іншого) майна, що належить до комунальної власності, згідно даного рішення, з правом його продовження у відповідності до вимог чинного законодавства України.

4. Комунальному підприємству «Земельно – кадастрове бюро» в 10-ти денний термін з прийняття рішення виготовити довідку про грошову оцінку земельної ділянки та довідку - розрахунок місячного розміру плати за землю на об’єкт оренди, вказаний в додатку до даного рішення, а орендарю провести оплату за їх виготовлення згідно виставлених рахунків.

5. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Володимира Дідича.