Про затвердження протоколу електронного аукціону

Керуючись Законами України «Про оренду державного та комунального майна», «Про місцеве самоврядування в Україні», Порядком передачі в оренду державного та комунального майна затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 №483 «Деякі питання оренди державного та комунального майна»,Положенням про оренду комунального майна Тернопільської міської територіальної громади затвердженого рішенням Тернопільської міської ради від 29.10.2021 №8/10/21 «Про порядок оренди майна комунальної власності Тернопільської міської територіальної громади», виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

1.Затвердити протокол проведення електронного аукціону №LLР001-UA-20221025-52531на продовження договору оренди нежитлового приміщення за адресою: м. Тернопіль, Романа Купчинського,14 загальною площею 22,4кв.м, розміщеного напершому поверсі двоповерхової нежитлової будівлі поліклініки (додається).

2.Продовжити договір орендиіндивідуально визначеного (нерухомого або іншого) майна що належить до комунальної власності  укладений зТернопільською обласною комунальною міжлікарняною аптекою №126   (код ЄДРПОУ 05273518), юридична адреса:м.Тернопіль, вул. Тролейбусна, 14 на майно комунальної власності, згідно з додатком (додається).

3. Комунальномунекомерційному підприємству«Тернопільськакомунальна міська лікарня №2» укласти договір оренди індивідуально визначеного (нерухомого або іншого) майна, що належить до комунальної власності, згідно даного рішення, з правом його продовження у відповідності до вимог чинного законодавства України.

4. Комунальному підприємству «Земельно – кадастрове бюро» в 10-ти денний термін з прийняття рішення виготовити довідку про грошову оцінку земельної ділянки та довідку - розрахунок місячного розміру плати за землю на об’єкт оренди, вказаний в додатку до даного рішення, а орендарю провести оплату за їх виготовлення згідно виставлених рахунків.

5. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Володимира Дідича.