Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рішення міської ради від 13.12.2024 №8/45/37 «Про бюджет Тернопільської міської територіальної громади на 2025 рік», враховуючи клопотання комунального підприємства «Тернопіль Інтеравіа» від 31.10.2025 №40/2025, виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1.Внести зміни до рішення виконавчого комітету від 15.01.2025 №59 «Про виділення коштів», а саме в п.1:
1.1 Слова та цифри – «для забезпечення доступу до мережі Інтернет, моніторинг та підтримка централізованої системи відеоспостереження громади - 1 965 200,00 грн. (один мільйон дев’ятсот шістдесят п’ять тисяч двісті гривень 00 копійок)» замінити словами та цифрами - «для забезпечення доступу до мережі Інтернет, моніторинг та підтримка централізованої системи відеоспостереження громади - 1 905 200,00 грн. (один мільйон дев’ятсот п’ять тисяч двісті гривень 00 копійок)»;
1.2 Слова та цифри – «забезпечення функціонування Call-центру (виплата заробітної плати та нарахування на заробітну плату) – 1 158 400 грн. (один мільйон сто п’ятдесят вісім тисяч чотириста гривень 00 копійок)» замінити словами та цифрами -«забезпечення функціонування Call-центру (виплата заробітної плати та нарахування на заробітну плату) - 1 128 400,00 грн. (один мільйон сто двадцять вісім тисяч чотириста гривень 00 копійок)»;
1.3 Слова та цифри – «для оплати послуг по встановленню камер відеоспостереження – 169 000,00 грн. (сто шістдесят дев’ять тисяч гривень 00 копійок)» замінити словами та цифрами - «для оплати послуг по встановленню камер відеоспостереження - 259 000,00 грн. (двісті п’ятдесят дев’ять тисяч гривень 00 копійок)».
