При розгляді заяви … та відповідних документів стосовно надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, встановлено, що … народився 29.05.2019 року у місті Суми Сумської області (свідоцтво про народження серія І-БП №247747, видане 01.06.2019 року Сумським міським відділом державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Сумській області).
Дитина разом з матір’ю …, батьком … проживала за адресою: вулиця …, місто Суми, Сумський район, Сумська область.
Відповідно до довідок управління соціальної політики Тернопільської міської ради від 14.11.2024 року №6117-5003526885, №6117-5003526925, від 22.11.2024 року №6117-5003535373, … 26.09.1984 року народження, … 29.05.2019 року народження, … 14.09.1983 року народження, взяті на облік як внутрішньо переміщені особи у місті Тернополі з фактичним місцем проживання: проспект ….
Згідно висновку оцінки потреб сім’ї комунального закладу Тернопільської міської ради Тернопільський міський центр соціальних служб від 16.10.2025 року, основними ознаками та чинниками що спричиняють складні життєві обставини є те, що сім’я змушена була залишити свій дім, рідних, майно, соціальне оточення через ведення воєнних дій на території проживання. Дитина зазнала психологічного насильства.
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», п.3 Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року №866, п.3 Порядку надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 05.04.2017 року №268, враховуючи рішення комісії з питань захисту прав дитини від 24.10.2025 року №555, виконавчий комітет міської ради
вирішив:
1.Надати … 29.05.2019 року народження, статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів.
2.Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Володимира Дідича.
