При розгляді заяви … та відповідних документів стосовно надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, встановлено, що … народився 27.05.2017 року у місті Запоріжжя, Шевченківський район, Запорізька область (свідоцтво про народження серія І-ЖС №337212, видане 30.05.2017 року Шевченківським районним у місті Запоріжжі відділом державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Запорізькій області).
Дитина разом з матір’ю …, батьком … проживала за адресою: вулиця …, місто Запоріжжя, Запорізький район, Запорізька область.
Відповідно до довідок управління соціальної політики Тернопільської міської ради від 25.07.2022 року №6117-5001913647, №6117-5001913777, від 19.08.2024 року №6117-5003406503, … 15.08.1983 року народження, … 27.05.2017 року народження, … 27.11.1987 року народження, взяті на облік як внутрішньо переміщені особи у місті Тернополі з фактичним місцем проживання: вулиця ….
Згідно висновку оцінки потреб сім’ї комунального закладу Тернопільської міської ради Тернопільський міський центр соціальних служб від 12.05.2025 року, основними ознаками та чинниками що спричиняють складні життєві обставини є те, що дитина зазнала психологічного насильства, внаслідок збройної агресії російської федерації проти України.
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», п.3 Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року №866, п.3 Порядку надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 05.04.2017 року №268, враховуючи рішення комісії з питань захисту прав дитини від 16.05.2025 року №285, виконавчий комітет міської ради
вирішив:
1.Надати … 27.05.2017 року народження, статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів.
2.Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Володимира Дідича.