Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів

При розгляді заяви та відповідних документів … стосовно надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів встановлено, що … народилась 07.11.2013 року в місті Суми Ковпаківського району Сумської області (свідоцтво про народження серії І-БП №…, видане 19.11.2013 року Ковпаківським відділом державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Сумського міського управління юстиції).

Відповідно до довідок управління соціальної політики Тернопільської міської ради від 10.09.2024 року №6117-5003442752, №6117-5003442692, …, … взяті на облік як внутрішньо переміщені особи у місті Тернополі з фактичним місцем проживання: вулиця ….

Відповідно до рішення Ковпаківського районного суду міста Суми від 01.03.2018 року, шлюб між батьками дитини розірвано.

Згідно висновку оцінки потреб сім’ї комунального закладу Тернопільської міської ради Тернопільський міський центр соціальних служб від 06.11.2024 року, основними ознаками та чинниками що спричиняють складні життєві обставини є те, що сім’я змушена була залишити свій дім, майно, близьке оточення внаслідок ведення воєнних дій на території проживання. Дитина зазнала психологічного насильства.

Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», п.3 Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року №866, п.3 Порядку надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 05.04.2017 року №268, враховуючи рішення комісії з питань захисту прав дитини від 13.11.2024 року №734, виконавчий комітет міської ради

вирішив:

1. Надати …, 07.11.2013 року народження, статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів.

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Володимира Дідича.