Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів

При розгляді заяви та відповідних документів стосовно надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, встановлено, що … народився 26.01.2007 року у місті Херсон Херсонської області (свідоцтво про народження серія І-КГ № … видане 07.02.2007 року міським відділом реєстрації актів цивільного стану Херсонського обласного управління юстиції).

Дитина разом з батьками проживала за адресою: проспект …, будинок …, квартира …, місто Херсон Херсонської області.

 Відповідно до довідок управління соціальної політики Тернопільської міської ради від 25.04.2022 року №… , №…, №… … 23.11.1977 року народження, … 05.03.1980 року народження, … 26.01.2007 року народження взяті на облік як внутрішньо переміщені особи у місті Тернополі з фактичним місцем проживання: вулиця …, будинок …, квартира ….

 Згідно висновку оцінки потреб сім’ї комунального закладу Тернопільської міської ради Тернопільський міський центр соціальних служб від 29.03.2024 року, основними ознаками та чинниками що спричиняють складні життєві обставини є те, що сім’я змушена була залишити помешкання, майно, родичів, соціальне оточення та виїхати із зони ведення бойових дій та збройних конфліктів. Дитина зазнала психологічного насильства.

Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», п.3 Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року №866, п.3 Порядку надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 05.04.2017 року №268, враховуючи рішення комісії з питань захисту прав дитини від 09.04.2024 року №309, виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

1.Надати … 26.01.2007 року народження статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів.

2.Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Володимира Дідича.