Звіт про роботу відділу квартирного обліку та нерухомості

Звіт про роботу відділу квартирного обліку та нерухомості

                                                      Додаток

                                                         до рішення виконавчого комітету

                                                         міської ради

                                                         «___»_______________№ ______

Звіт

про роботу відділу квартирного обліку та нерухомості за 2017 рік

       Відділ квартирного обліку та нерухомості у своїй діяльності керується Конституцією та законами України,  постановами  Верховної  Ради  України, нормативно-правовими актами Президента України та Кабінету Міністрів України, органів виконавчої влади, рішеннями Тернопільської міської ради та її виконавчого комітету,  розпорядженнями міського голови, ДСТУ ISO 9001:2015, Настановою з якості та Положенням про відділ квартирного обліку та нерухомості, затвердженим  рішенням Тернопільської міської ради від 15.02.2013 р. № 6/29/6 із змінами та доповненнями.

      Робота відділу спрямована на виконання основних завдань, визначених даним  Положенням, а саме: ведення квартирного обліку громадян, потребуючих поліпшення житлових умов та кооперативного обліку осіб, бажаючих вступити в члени житлово-будівельних кооперативів; здійснення контролю за станом квартирного обліку та дотриманням житлового законодавства на підприємствах, в установах та організаціях, розташованих на території м. Тернополя, незалежно від форм власності; розподіл та надання відповідно до законодавства житлових приміщень; передача у власність громадян квартир (будинків), жилих приміщень у гуртожитках, що належать до комунальної власності міста; підготовка матеріалів та проектів рішень міської ради і її виконавчого комітету з питань прийняття-передачі квартир до комунальної власності територіальної громади міста; залучення замовників, що мають намір щодо забудови земельної ділянки у м.Тернополі до пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктри м. Тернополя. Згідно штатного розпису в відділі працює 6 осіб.

       Пріоритетними завданнями відділу квартирного обліку та нерухомості  в 2017- 2018р. є:

- проведення інвентаризації облікових справ громадян, які перебувають на  квартирному обліку при виконавчому комітеті міської ради;

- формування реєстру учасників бойових дій  з числа учасників АТО, які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті міської ради.

     Станом на 01.01.2017 р. на квартирному обліку громадян, потребуючих поліпшення житлових умов при виконавчому комітеті міської ради перебувало 3622 громадян, станом на 01.09.2018 року перебуває - 3667 громадян. На кооперативному обліку осіб, бажаючих вступити в члени житлово-будівельних кооперативів станом на 01.09.2018 року перебуває -  7188 громадян.

     У відповідності до п.25 «Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов…» з 1 жовтня по 31 грудня проводиться щорічна перереєстрація громадян, які потребують поліпшення житлових умов.  Інформація щодо необхідності перереєстрації громадян, які потребують поліпшення житлових умов щорічно розміщується на сайті міської ради у мережі Інтернет. Працівниками відділу квартирного обліку та нерухомості направляються  листи - нагадування громадянам, з метою поновлення ними  облікових даних.

     Для покращення надання послуг мешканцям міста, відповідно до вимог чинного законодавства, укладено договори з ДП «Національні інформаційні системи», отримано електронні ключі нового взірця, що забезпечує працівникам відділу доступ у якості користувачів до Єдиних державних реєстрів.

     При проведенні інвентаризації облікових справ громадян, які перебувають на квартирному обліку спеціалістами відділу направляються запити в адресно-довідковий підрозділ управління ДМСУ у Тернопільській області та житлово-експлуатаційні організації  для перевірки правомірності перебування громадян на квартирному обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов.

      Враховуючи інформацію отриману на вищевказані запити, з квартирного обліку за період 2017 року знято 13 громадян, які покращили свої житлові умови або  вибули на постійне місце проживання до іншого населеного пункту. За вісім місяців 2018 року з квартирного обліку знято 14 громадян, які покращили свої житлові умови або  вибули на постійне місце проживання до іншого населеного пункту.

     Ведеться робота по формуванню реєстру учасників бойових дій  з числа учасників АТО, які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті міської ради. Станом на 01.01.2018р. на квартирному обліку  перебувало 127 учасників АТО, а станом на 01.09.2017р. перебуває - 151  Вищевказаний реєстр постійно оновлюється.

     Згідно пункту 25-1 «Правил  обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов…»  інформація про громадян, взятих на квартирний облік, та зміни  до  неї в установленому законодавством порядку вносяться до
Єдиного  державного  реєстру  громадян,  які потребують поліпшення
житлових умов. Згідно статті 42 Житлового Кодексу жилі приміщення надаються тільки громадянам, які перебувають на обліку потребуючих поліпшення житлових умов та внесені до Єдиного  державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов.

       Станом на 01.09.2018 р.  інформація в Єдиний державний реєстр громадян, які потребують поліпшення житлових умов не вноситься. Робота по формуванню реєстру призупинена у зв’язку з тим, що Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства (держатель Реєстру)  не завершено процедуру передачі функцій ведення Єдиного реєстру   Тернопільським  регіональним  управлінням Державної спеціалізованої фінансової установи «Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву»  Тернопільській облдержадміністрації.      Враховуючи вищенаведене, існує проблема реалізації житлових прав  громадян, які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті міської ради.     Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» для забезпечення вільного, безоплатного, постійного доступу членами територіальної громади м.Тернополя, на офіційному веб-сайті Тернопільської міської ради створено рубрику «Житлова політика» де спеціалістами відділу розміщено інформацію про способи та критерії розподілу житла, анонси та протоколи громадської комісії із житлових питань при виконавчому комітеті міської ради.

     З метою покращення якості надання послуг населенню, враховуючи зміни в законодавстві,  проведено роботу по удосконаленню діючих інформаційних та технологічних карток неадміністративних послуг, що надаються відділом квартирного обліку та нерухомості та забезпечено передачу повноважень по прийняттю документів на вказані послуги в Центр надання адміністративних послуг міської ради. На даний час відділом через ЦНАП ТМР надається 17 послуг. 

      В 2017 році працівниками відділу розглянуто 1653 звернень громадян. Підготовлено матеріали та проведено 12 засідань міської комісії із забезпечення житлових прав мешканців гуртожитків та 11 засідань громадської комісії із житлових питань. Враховуючи рекомендації вищевказаних комісій, підготовлено 112 рішень  виконавчого комітету Тернопільської міської ради, 10 рішень Тернопільської міської ради.

     Станом на 01.09.2018року працівниками відділу розглянуто 871 звернення громадян. Підготовлено матеріали та проведено 8 засідань міської комісії із забезпечення житлових прав мешканців гуртожитків та 8 засідань громадської комісії із житлових питань. Враховуючи рекомендації вищевказаних комісій, підготовлено 81 рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради, 2 рішення Тернопільської міської ради.

    У відповідності до Закону України «Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків» за 2017 рік  підготовлено 44 рішення виконавчого комітету про приватизацію жилих приміщень в гуртожитках (надано дозвіл на передачу у власність громадян на 234 житлових приміщень в гуртожитках). За вісім місяців 2018 року підготовлено 41 рішення виконавчого комітету про приватизацію жилих приміщень в гуртожитках (надано дозвіл на передачу у власність громадян на 154 житлових приміщення в гуртожитках).

     Завдяки реалізації спільних проектів міста з соціально-відповідальними приватними інвесторами, виконавчим комітетом взято зобов’язання щодо покращення житлових умов учасникам антитерористичної операції, які здійснили значний особистий внесок у забезпеченні ії проведення і захисті незалежності, сувернітету та територіальної цілісності України, отримали поранення, нагороджені державними нагородами та відзнаками, членам сімей загиблих учасників АТО, а також особам, які в порядку, передбаченому законодавством України наділені правом на першочергове та позачергове отримання житла та особам, які досягли високих спортивних результатів.      

      Враховуючи матеріали протоколів засідань робочої групи, створеної відповідно до розпорядженням міського голови № 40 від 04.02.2016р.,  з метою здійснення управління, контролю та координації порядку виділення і першочергового надання земельних ділянок та житла особам, які брали участь в антитерористичній операції, сім’ям, члени яких загинули під час участі в антитерористичній операції  та громадської комісії з житлових питань при виконавчому комітеті міської ради  за період 2017р. по 1 вересня 2018 р. вручено сертифікати на майнові права на 41 квартиру громадянам  вищезазначених категорій.

    Одним із завдань відділу квартирного обліку та нерухомості є залучення замовників, що мають намір щодо забудови земельної ділянки у м.Тернополі до пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Тернополя.

     В 2017 році  укладено 260 договорів пайової участі у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, від виконання умов договорів до міського бюджету надійшло 10341,3тис.грн. По заборгованості за несвоєчасне виконання умов договорів боржниками сплачено 244,6тис. грн. (штраф, пеня).   

     Станом  на 01.09.2018 року укладено 118 договорів пайової участі у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, від виконання умов договорів до міського бюджету надійшло 10290,6тис.грн. По заборгованості за несвоєчасне виконання умов договору боржниками сплачено 223,3тис. грн. (штраф, пеня).

    У форматах відкритих даних ( на порталі «Data.gov.ua»)  на виконання Постанови Кабінету Міністрів  від 21.10.2015р. №835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», Стратегії розвитку відкритих даних, яка створена на основі принципів Міжнародної хартії відкритих даних, працівниками відділу щоквартально здійснюється публікація відомостей щодо залучення замовників до пайової участі  у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста.

 

 

Начальник відділу

квартирного обліку та нерухомості                                   Т.Г.Басюрська

 

Заступник міського голови

питань діяльності виконавчих

органів ради                                                                          В.О.Остапчук

 

Міський голова                                                                       С.В.Надал

 

                                                                                                                                                    

                                                                                                             

 

                                                                                                                  Додаток

З В І Т

про проведену роботу відділу квартирного обліку та нерухомості

 

 

 

 2017

Станом на 01.09. 2018р.

1.

Перебуває на квартирному обліку

к-сть             сімей

3622

3667

2.

Перебуває на кооперативному обліку

к-сть сімей

7191

7188

3.

Зараховано на квартирний облік

к-сть сімей

63

59

4.

Зараховано на кооперативний облік

к-сть сімей

0

0

5.

Знято з квартирного обліку

к-сть сімей

13

14

6

Знято з кооперативного обліку

к-сть сімей

0

3

7.

 

Підготовлено проектів рішень виконавчого комітету в тому числі:

 

шт

112

81

7.1

Про надання дозволу на передачу у власність громадян  жилових приміщень в гуртожитках

 

шт

44

41

8.

Підготовлено проектів рішень міської ради

шт.

10

2

9.

Кількість заповнених форм подання інформації до Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов

шт.

0

0

10.

Укладено договорів пайової  участі

шт

260

118

11.

Перераховано коштів по укладених договорах

тис.грн.

10341,3

10290,6

12

Сплачено за несвоєчасне виконання умов договору (штраф,пеня)

тис.грн

244,6

223,3