Види електронних послуг, які можна отримати на веб - порталі Пенсійного Фонду України

Веб - портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально та працює з дотриманням вимог до захисту інформації. Щоб сторонні особи не змогли скористатися вашими даними, інформація надходитиме у такому вигляді, що за нею буде неможливо ідентифікувати особу, її неможливо скопіювати чи роздрукувати. Це теж зроблено з метою захисту персональних даних.

Такий спосіб отримання інформації є безумовно зручнішим, ніж особистий візит до Пенсійного фонду чи телефонний дзвінок (адже по телефону вам не нададуть конфіденційну інформацію)

Всі послуги, надані веб - порталом, абсолютно безкоштовні.

На веб - порталі за адресою portal.pfu.gov.ua, без реєстрації, можна отримати довідкову інформацію. Для громадян розміщені зразки заяв, бланків, інших необхідних документів для призначення або перерахунку пенсій, які дають можливість роздруківки або заповнення їх в електронному вигляді.

Якщо ж зареєструватися на Веб - порталі, то кожен зареєстрований користувач матиме можливість вільного доступу до своєї персональній обліковій картці з відомостями, які накопичуються з 1 липня 2000 року по заробітній платі (доході). Застраховані особи можуть отримувати щомісяця на свою електронну адресу виписку із системи персоніфікованого обліку. У виписці вказується перелік страхувальників, які подавали щодо них відомості в систему персоніфікації, сума заробітку, кількість днів для стажу і інші дані. За допомогою цих даних працівники можуть легко контролювати, як роботодавці платять за них єдиний внесок і, в разі необхідності, звернутися до них з претензіями, щоб уникнути втрати страхового стажу. Пенсіонерам надана можливість отримання відомостей з власної справи із зазначенням: суми призначеної пенсії з урахуванням надбавок, підвищень, індексації та інших доплат до пенсії, назви закону, згідно якого призначено пенсію.

Щоб стати ко ристувачем електронних сервісів Веб - порталу та мати можливість в будь-який час отримувати потрібну інформацію, слід перш за все потурбуватися про те, щоб були витримані всі норми чинного законодавства про захист інформації. З цією метою необхідно звернутися із заявою на доступ до Веб - порталу в територіальний орган Пенсійного фонду України за місцем реєстрації громадянина, фізичної особи - підприємця, само зайнятої особи або юридичної особи.

При заповненні заяви вказуються:

  • Громадянами:
    • прізвище ім'я по батькові;
    • ідентифікаційний податковий номер або серія та номер паспорта для осіб, які з релігійних переконань відмовилися від ідентифікаційного номера;
    • дата державної реєстрації відповідно до виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (тільки для підприємців).
  • Страхувальниками (підприємств, установ і організацій:
    • повне найменування юридичної особи (страхувальника);
    • дату державної реєстрації відповідно до виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
    • Код ЄДРПОУ.

Після реєстрації заяви співробітником Пенсійного фонду видається реєстраційний номер, який використовується при особистій реєстрації на сайті Веб - порталу.

Хотілося звернути увагу, що при реєстрації на Веб - порталі громадянином самостійно визначається логін і пароль входу в систему, які є захистом від несанкціонованого доступу іншими користувачами. Це слід пам'ятати і не передавати їх стороннім людям.

Переваги, які несе в собі функціонування Веб - порталу, полягають в тому, що не виходячи з дому, використовуючи можливості мережі Internet кожний громадянин може записатися на прийом у зручний для нього час і до заданої керівнику; відслідковувати стан свого облікового персональної картки, а пенсіонер ознайомиться з розміром і складовими пенсії.

Для того, щоб самостійно розібратися в особливостях функціонування Веб - порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, можна звернутися на його сторінку в мережі Internet http://portal.pfu.gov.ua.

 

Людмила Травіна

Начальник відділу орбслуговування громадян

ТО УПФУ Тернопіфльської області