Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області здійснює добір персоналу на заміщення вакантної посади державної служби на період дії воєнного стану

Управління обслуговування громадян:

– головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 11 (сервісний центр) (робоче місце – м. Тернопіль).

Обов’язкові вимоги:

  • громадянство України;
  • вища освіта ступеня - молодший бакалавр/бакалавр/спеціаліст/магістр;
  • вільне володіння державною мовою.

Умови відбору та призначення на посаду:

призначення на посаду строкове - до часу призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Прийом документів до 24 липня 2024 року включно. При собі мати паспорт, реєстраційний номер платника податків, диплом з додатками, військовий квиток, резюме встановленого зразка для кандидатів на зайняття посад державної служби, копію трудової книжки.

За детальною інформацією звертайтесь за адресою:

м. Тернопіль, майдан Волі, буд. 3, каб. 32, тел. (0352) 25-18-05,

е-mail: personal4@tr.pfu.gov.ua