Електронне пенсійне посвідчення та переваги його використання

Електронне пенсійне посвідчення – це пластикова картка, яка поєднує в собі одночасно функції як пенсійного посвідчення з відповідними персональними даними особи так і банківську картку, на яку надходять пенсійні виплати. З його допомогою можна не тільки отримати пенсію, а й просто і швидко сплатити за комунальні послуги через інтернет, розрахуватись за покупку в магазині та мати доступ до інших онлайн-послуг.

Окрім цього, пред’явивши посвідчення, пенсіонер може скористатись пільгами, які йому гарантує статус: безкоштовний проїзд у громадському транспорті, знижки у магазинах, аптеках тощо.

Електронне пенсійне посвідчення містить електронний цифровий підпис, який дає змогу його власнику повноцінно користуватися всіма державними електронними сервісами та отримувати електронні документи на вебпорталах органів влади.

За бажанням електронне пенсійне посвідчення може отримати будь-який пенсіонер, який отримує пенсійні виплати через АТ «Державний Ощадний банк України».

 Щоб отримати модернізований пенсійний документ слід звернутись до сервісного центру Пенсійного фонду та подати заяву на виготовлення посвідчення, долучивши такі документи: паспорт, довідку про присвоєння ідентифікаційного номера та фотокартку розміром 30*25 мм.

Водночас перехід на новий тип документу не є обов’язковим, раніше видані посвідчення продовжують бути дісними.

 

 

Головне управління

Пенсійного фонду України

в Тернопільській області