Як платнику податків подати додаткові документи до заяви про підтвердження резидентського статусу для уникнення подвійного оподаткування, якщо заява подається через Електронний кабінет?

Порядок підтвердження статусу податкового резидента України для уникнення подвійного оподаткування визначено наказом Міністерства фінансів України від 19.08.2022 № 248 (Порядок № 248). Згідно з пунктом 3 цього Порядку, платник податків може подати заяву про підтвердження резидентського статусу в електронній формі засобами електронного зв’язку з дотриманням вимог розділу II Податкового кодексу України (ПКУ).

Контролюючий орган перевіряє наведені у заяві дані на відповідність нормам ПКУ та міжнародному договору України; за потреби платник може подати документи та відомості, що підтверджують підстави для визначення його резидентського статусу, як передбачено пунктом 4 Порядку № 248.

Подання документів в електронній формі здійснюється відповідно до ПКУ та Порядку обміну електронними документами, затвердженого наказом Мінфіну № 557 від 06.06.2017. Користувачі Електронного кабінету можуть створити, підписати та подати заяву (форма J/F 1308202) через меню «Введення звітності». Затверджена форма заяви не передбачає подання додатків разом із нею. Для надсилання підтвердних документів користувач може скористатися меню «Листування з ДПС», де можна сформувати лист, обрати територіальний орган ДПС, тип документа, тематику, зазначити короткий зміст і прикріпити скановані документи у форматі pdf розміром до 5 МБ.

Відомості про отримання та реєстрацію листа в органі ДПС платник може переглянути у розділі «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету.

 

Сектор інформаційної взаємодії

Головного управління ДПС у Тернопільській області