Послуги Контакт-центру ДПС: швидко, зручно, зрозуміло

Контакт-центр ДПС (Контакт-центр) надає фізичним та юридичним особам:

- інформаційно-довідкові послуги з питань оподаткування, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (єдиний внесок), а також іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на ДПС;

- відомості щодо роботи Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС;

- інформацію про стан обробки звітності та функціонування електронних сервісів ДПС;

- персоналізовані дані щодо розрахунків з бюджетом, наявності податкового боргу та заборгованості з єдиного внеску.

Відповіді надаються за вибором фізичних та юридичних осіб за допомогою різних каналів комунікації: фіксованого та мобільного телефонного зв’язку, месенджерів, електронної пошти.

Крім того, Контакт-центр приймає:

- звернення заявників на сервіс «Пульс»;

- усні звернення громадян відповідно до ст. 5 Закону України від 02.10.1996 № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (із змінами);

- запити на інформацію згідно із Законом України від 13.01.2011 № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» (із змінами);

- повідомлення від фізичних та юридичних осіб про особу, щодо якої проводиться перевірка, стосовно застосування до неї обмежень згідно із Законом України від 16.09.2014 № 1682-VII «Про очищення влади» (із змінами);

- інформацію від працівників ДПС та її територіальних органів про можливі факти корупційних або пов’язаних із корупцією правопорушень, а також інших порушень вимог Закону України від 14.10.2014 № 1700-VII «Про запобігання корупції» (із змінами), вчинених іншими працівниками ДПС.

Окрім цього, Контакт-центр забезпечує запис фізичних та юридичних осіб на відвідування центрів обслуговування платників.

 

Сектор інформаційної взаємодії

Головного управління ДПС у Тернопільській області