Тернопільська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних та фізичних осіб – підприємців управління державної реєстрації.
Вимоги до претендентів на посаду:
- громадянство України та володіння державною мовою відповідно до рівня, визначеного Законом України "Про забезпечення функціонування української мови як державної";
- вища освіта не нижче ступеня спеціаліста, магістра юридичного спрямування;
- стаж роботи у сфері права не менше трьох років та успішне проходження тестування на знання законодавства у сфері державної реєстрації в Міністерстві юстиції України, або перебування на посаді державного реєстратора чи на іншій посаді, що передбачає виконання функцій державного реєстратора, не менше одного року;
- успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора перебували на посаді державного реєстратора в іншого суб'єкта державної реєстрації).
Згідно з чинним порядком заміщення вакантних посад, конкурсанти складають у письмовій формі іспити на знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного структурного підрозділу.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають у відділ кадрового забезпечення:
- заяву на ім’я міського голови про участь в конкурсі;
- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з автобіографією (додаток 1 до особової картки П-2 ДС);
- фотокартку розміром 35 х 45 мм;
- копію паспорта громадянина України;
- копію реєстраційного номера облікової картки платника податків,
- копію військово-облікового документа (для військовозобов'язаних),
- копії документів про вищу освіту;
- копію документа про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення української мови як навчального предмета (дисципліни) або державний сертифікат про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови (може бути поданий протягом трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану).
Претенденти на посаду подають на сайт НАЗК декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції».
Термін подання документів протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.
Детальна інформація за телефоном +38 (067) 447 30 85 (відділ кадрового забезпечення).