Конкурс на посаду директора комунального некомерційного підприємства «Місто інновацій» Тернопільської міської ради

Конкурс на посаду директора комунального некомерційного підприємства «Місто інновацій» Тернопільської міської ради

Умови та строки проведення конкурсного відбору кандидатур на посаду директора Комунального некомерційного підприємства «Місто інновацій» Тернопільської міської ради

Загальні відомості щодо підприємства

Назва

Комунальне некомерційне підприємство «Місто інновацій» Тернопільської міської ради

Юридичне та фактичне місцезнаходження

46008, вул. Доли, 9, місто Тернопіль, Тернопільська область

Основні напрями діяльності підприємства

- підтримка підприємництва та стартапів:

  • надання робочих місць, сучасного обладнання, інфраструктури для розвитку малих та середніх підприємств;
  • проведення бізнес-курсів, тренінгів, менторських сесій для підприємців;
  • надання консультацій з фінансових, юридичних та бізнес-аспектів для стартапів та малих підприємств.
  • розвиток креативних індустрій та інновацій:
  • створення середовища для митців, дизайнерів, програмістів, архітекторів, які працюють у креативних сферах;
  • організація воркшопів, хакатонів, творчих виставок, подій та інших заходів, що сприяють розвитку інновацій та нових ідей;
  • залучення партнерів і інвесторів для підтримки інноваційних проектів;
  • проведення освітніх програм, лекцій, майстер-класів для розвитку професійних навичок, зокрема в сфері бізнесу, технологій та творчості.
  • співпраця з навчальними закладами для забезпечення доступу студентів та молоді до знань та ресурсів;
  • організація заходів, спрямованих на вирішення соціальних, екологічних та культурних проблем міста;
  • підтримка громадських організацій, волонтерських ініціатив та соціальних проектів;
  • промоція соціально відповідального бізнесу та підприємництва;
  • створення середовища для обміну досвідом, розвитку партнерських відносин та співпраці між учасниками;
  • організація заходів для бізнесменів, інвесторів, розробників та митців, які шукають можливості для спільних проектів;
  • управління відкритим громадським простором Open Space Ternopil.

 Відомості щодо приймання документів для участі в конкурсі

Строк і місце приймання документів для участі в конкурсі

Документи для участі в конкурсі приймаються з 20.11.2024 року до 04.12.2024 року (до 16.00) щоденно з 10.00 до 16.00 (крім суботи та неділі) в управлінні економіки промисловості та праці Тернопільської міської ради за адресою: м.Тернопіль, вул. Миколая Коперніка, 1 (каб.401).

Номер телефону для довідок

0352 251649

Адреса електронної пошти

ekon_mr@meta.ua

Перелік документів, необхідних для участі у конкурсі

Особа, яка претендує на зайняття керівної посади подає особисто (додатково в електронному варіанті на email: ekon_mr@meta.ua) у визначений в оголошенні строк наступні документи:

1. Заява в довільній формі на участь в конкурсі.

2. Копія паспорта.

3. Резюме.

4. Копії документів про освіту.

5. Копія трудової книжки (за наявності).

6. Мотиваційний лист з обґрунтуванням свої зацікавленості у роботі, складений в довільній формі.

7. Копію військового квитка або іншого документу що його заміняє (для військовозобов’язаних).

8. Документи про підвищення кваліфікації за наявності (дипломи, сертифікати, рекомендаційні листи тощо).

9. Інші додаткові матеріали на власний розсуд.

Перелік вимог до кандидата на посаду директора підприємства

Кандидатом на посаду директора підприємства може бути особа, яка

- має повну вищу освіту фінансово-економічного, юридичного, адміністративно-управлінського або гуманітарного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста;

- вільно володіє державною мовою;

- має досвід управління на підприємствах, установах або організаціях незалежно від форм власності (в тому числі господарських товариствах), або в органах державної влади, органах місцевого самоврядування;

- має високі моральні, ділові, професійні якості та організаційні здібності, здатна за своїми діловими та моральними якостями, освітнім та професійним рівнем виконувати відповідні обов’язки.

Переваги:

- володіння англійською та іншими іноземними мовами;

- має досвід співробітництва з державними установами, іншими органами державної влади, міжнародними урядовими та неурядовими організаціями у сфері розвитку громадянського суспільства;

- володіння достатніми компетенціями управління людьми, проектами, делегування, прийняття рішень, якісного лідерства.

Посадові обов’язки

- діє без довіреності від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших органах, у відносинах з юридичними та фізичними особами, в тому числі іноземними, підписує від його імені документи та видає довіреності і може делегувати право підпису документів своїм заступникам, вирішує питання діяльності підприємства в межах, визначених чинним законодавством та Статутом підприємства, з урахуванням положень укладеного контракту.

- Організовує належне виконання Підприємством завдань, передбачених Статутом.

- Укладає договори, видає доручення, відкриває в банківських установах та Державному казначействі рахунки, розпоряджається коштами та майном відповідно до законодавства України та Статуту підприємства.

- Готує та подає, в установленому порядку та у встановлені терміни, на погодження до Уповноваженого органу управління проект фінансового плану підприємства, а також подає звіт про виконання фінансового плану підприємства.

- Контролює і організовує виконання фінансового плану підприємства господарської діяльності;

- Забезпечує відповідність матеріально-технічної бази підприємства встановленим законодавством вимогам.

- Здійснює загальне керівництво підприємством, видає накази та інші розпорядчі документи, дає вказівки, обов’язкові до виконання для всіх структурних підрозділів та працівників підприємства.

- Здійснює раціональний добір кадрів, згідно із затвердженим в установленому порядку штатним розписом Підприємства, створює умови для підвищення фахового і кваліфікаційного рівня працівників.

- Забезпечує своєчасно та в повному обсязі виплату заробітної плати працівникам підприємства.

- Забезпечує своєчасну та в повному обсязі сплату передбачених законодавством податків, зборів та інших обов’язкових платежів.

- Забезпечує проведення колективних переговорів, укладення колективного договору в порядку, визначеному Законом України «Про колективні договори і угоди», виконання його вимог.

- Приймає на роботу та звільняє з роботи працівників підприємства, керуючись законодавством про працю, з урахуванням галузевих особливостей, передбачених статутом підприємства.

- Своєчасно, і в повному обсязі, виконує нормативно-правові і розпорядчі акти Тернопільської міської ради, її виконавчого комітету та накази Уповноваженого органу управління.

- Забезпечує реалізацію прав працівників підприємства щодо безперервного професійного розвитку, плану проходження курсів підвищення кваліфікації персоналу.

- Забезпечує дотримання і виконання вимог антикорупційного законодавства в діяльності підприємства його посадовими особами, іншими особами, які перебувають з підприємством у трудових відносинах.

- Невідкладно інформує міського голову та Уповноважений орган управління про участь підприємства у судових процесах з фінансових, майнових питань.

- Вирішує інші питання діяльності Підприємства, віднесені до компетенції Директора згідно із законодавством, Статутом та контрактом.

Особа, відповідальна за прийом документів

Корчак Тетяна Станіславівна,

роб. тел. 251649, моб. тел. 0674473521.

Умови оплати праці

Відповідно до Розпорядження міського голови від 12.08.2016 року №234 «Щодо оплати праці керівників комунальних підприємств Тернопільської міської ради».