ПРОТОКОЛ №2 засідання конкурсної комісії щодо проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Тернопільської загальноосвітньої школи I-III ступенів №10 Тернопільської міської ради Тернопільської області

ПРОТОКОЛ  №2

засідання конкурсної комісії щодо проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Тернопільської загальноосвітньої школи I-III ступенів №10 Тернопільської міської ради Тернопільської області

 

17.09.2019р.                                                                                                       15.00 год.

 

Місце проведення – актова зала управління освіти і науки Тернопільської міської ради.

 

ПРИСУТНІ:

БИЦЮРА Леонід Олексійович, заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради - голова комісії;

ПОХИЛЯК Ольга Петрівна, начальник управління освіти  і науки – заступник голови комісії.

 

Члени комісії:

МІСЬКО Володимир Володимирович – голова постійної комісії міської ради з гуманітарних питань;

ТУРЕЦЬКА Наталя Іванівна - депутат міської ради;

ГУЦАЛ Марія Богданівна – член Асоціації керівників навчальних закладів м.Тернополя;

КУХАР Валентина Миколаївна – голова профспілки працівників освіти і науки міста Тернополя;

ЛИТВИНЮК Галина Іванівна – директор Тернопільського комунального методичного центру науково-освітніх інновацій та моніторингу;

МАКОГІН Олег Васильович – голова експертної ради з питань освіти, науки, культури, молодіжної політики, фізичної культури та спорту;

АНТОНІВ Ю. І. – учитель української мови і літератури, представник трудового колективу ТЗОШ №10;

ВОЛИНЕЦЬ Г. Г. – учитель української мови і літератури, представник трудового колективу ТЗОШ №10;

ДЕМЧУК О. І. – учитель географії, представник трудового колективу ТЗОШ №10;

ОРЛОВА І. М. – учитель історії, представник трудового колективу ТЗОШ №10;

КІТ  А. Г. – представник громадського об’єднання батьків учнів ТЗОШ №10;

ШАФРАНСЬКА О. В. – представник громадського об’єднання батьків учнів ТЗОШ №10;

 

Відсутні:

2 чол. (Бура Т.І., Юзик О.О.).

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

 

1. Проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Тернопільської загальноосвітньої школи I-III ступенів №10 Тернопільської міської ради Тернопільської області.

2. Визначення переможця конкурсу на заміщення вакантної посади директора Тернопільської загальноосвітньої школи I-III ступенів №10  Тернопільської міської ради Тернопільської області.

СЛУХАЛИ: 1. Проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Тернопільської загальноосвітньої школи I-III ступенів №10  Тернопільської міської ради Тернопільської області.

ІНФОРМУВАЛИ:

1. Голова конкурсної комісії Бицюра Л.О., який ознайомив присутніх з процедурою проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Тернопільської загальноосвітньої школи I-III ступенів №10 Тернопільської міської ради Тернопільської області.

2. Литвинюк Г.І., член конкурсної комісії, яка ознайомила присутніх з критеріями оцінювання щодо презентації перспективи розвитку закладу .

Конкурсна комісія заслухала претендента на посаду директора Тернопільської загальноосвітньої школи I-III ступенів №10 ЯКИМЧУКА Володимира Зіновійовича, який презентував перспективи розвитку  закладу.

ВИСТУПИЛИ:

Кухар В.М.: «Враховуючи, що зараз відбувається реформа в галузі освіти, Ваше бачення статусу школи: ліцей, гімназія?»

Якимчук В.З.: «Школи можуть бути як гімназією так і ліцеєм, і можна створювати філії. Може бути гімназія і ліцей в одному закладі. Моє бачення, що наша школа мала би бути ліцеєм тому, що потужний і досвідчений колектив, де працюють педагоги, які можуть справитися з старшими дітьми,  і є різноманітні напрацювання. Будемо працювати над «STEM - освітою» для того, щоб готувати дітей до цього».

Похиляк О.П.: «Яка головна умова, вимога щодо створення ліцею?»

Якимчук В.З.: «Матеріально-технічна база, має бути профільність. Я думаю, що профільність має бути гуманітарного спрямування. В нас дуже сильні вчителі української мови і літератури, відповідно потрібно працювати над вдосконаленням матеріально-технічної бази».

Похиляк О.П.: «Скільки у Вас на сьогоднішній день паралельних – старших класів, скільки учнів у старших класах?»

Якимчук В.З.: «В 10-11 класах разом учнів десь приблизно 70: в  10 класі – 36 учнів, в 11 класі – 23 учні».

Похиляк О.П.: «А ви знаєте, що головна вимога для профільної школи -це мінімум чотири паралельні класи? Яким чином Ви зможете це зробити?»

Якимчук В.З.: «Якісне надання освітніх послуг. Будемо піднімати авторитет нашого закладу для того, щоб діти йшли в нашу школу. Таким чином будемо працювати».

Литвинюк Г.І.: «У презентації було відмічено, що у Вашому закладі є слабкі ланки у ланцюжку керівництва. Ви в цьому закладі працюєте 19 років, от яку проблему за цей час Ви змогли зреалізувати, вирішили особисто?»

Якимчук В.З.: «Важко про це говорити, але педагог-організатор, згідно законодавства, не входить до адміністрації навчального закладу і вирішувати проблеми заступників, як на мене, було б не етично і втручатися в ці справи було б не правильно».

Литвинюк Г.І.: «Я мала на увазі, що, як педагог-організатор,  ви маєте свого безпосереднього начальника, заступника директора з виховної роботи, чи Ви щось разом вирішували?»

Якимчук В.З.: «Ми намагалися йти на конфронтацію, всіляко згладжувати ситуації. Я був тою ланкою, щоб помирити одних та других».

Турецька Н.І.: «Скажіть будь ласка, хто така оця адміністрація, бо мені так виглядає, що вона десь об’єму Адміністрації Президента. Хто туди входить?»

Якимчук В.З.: «Заступник директора з навчально-виховної роботи, заступник директора з навчально-виховної роботи початкової школи, заступник директора з виховної роботи і директор школи, всього 4 чоловіка».

Похиляк О.П.: «Нас багатьох зацікавило, що Ви озвучили тут, що протягом 10 років жодного разу адміністрація не проводила наради. Ви також зауважили, що Ви не є членом адміністрації. Це правильно, бо педагог-організатор не є членом адміністрації школи. Як Ви можете озвучувати, що протягом  10 років не проводились наради директора і адміністрації? Я більш чим переконана, що такого бути не може».

Якимчук В.З.: «Я співпрацюю з заступником директора з виховної роботи. Якби скликались адміністративні наради, то я був би в курсі справи».

Турецька Н.І.: «1.Як ви ставитесь до інклюзії? 2.Яку першу платіжку Ви підпишете на придбання якогось обладнання чи матеріалу? 3.В презентації Ви написали, що базовою необхідністю існування школи є безпека. Що передує безпеці?»

Якимчук В.З.: «1.Наша школа була одна з перших в місті, яка запровадила питання інклюзивної освіти. Вже є певний досвід. Спочатку була певна пересторога. З плином часу ми побачили, що діти дійсно соціалізуються, набувають впевненості. 2. Щодо того, яку першу платіжку підпишу – це заміна системи опалення. 3. Безпеці передує серйозна робота, робота, перш за все, серед дітей для того, щоб запобігти цькуванню між ними, той самий булінг і т.д. Має бути чітка робота педагогічного колективу, щоб не допускати таких різноманітних моментів».

Турецька Н.І. «Як Ви плануєте об’єднати колектив?»

Якимчук В.З.: «Якість освітніх послуг залежить від багатьох аспектів в тому числі і мікроклімату у колективі. Знову ж таки формуємо колектив і ставимо певні завдання. Коли вони виконуються, колектив сам по собі згуртовується навколо певних ідей, завдань. І вже потім навколо цього формується безпека і відповідальність. Потрібно, щоб класні керівники слідкували за дітьми, щоб бачили що відбувається в школі, щоб була комунікація між класним керівником і заступником з виховної роботи, щоб знали, що відбувається у школі».

Похиляк О.П.: «Почула з Вашого виступу, що є проблеми взаємодії між адміністрацією закладу і колективом. Які Ви зробите перші кроки, щоб налагодити стосунки і створити відповідний мікроклімат у педагогічному колективі?»

Якимчук В.З.: «Один – два рази в тиждень проводити наради, щоб доносити ідеї, які у нас є, до вчительського колективу. Крім того, будемо робити виїзди в Карпати, тому що такі поїздки зближують людей, зникають протиріччя. Будемо працювати».

Похиляк О.П.: «А чому до цього часу, за 19 років у цій школі Ви не підказали заступнику директора з виховної роботи організувати таку поїздку?»

Якимчук В.З.: «Підказував, але було замало ресурсів. Що може зробити педагог-організатор?».

 

Конкурсна комісія заслухала претендента на посаду директора Тернопільської загальноосвітньої школи I-III ступенів №10 ГАЗИЛИШИНА Андрія Богдановича, який презентував перспективу розвитку  закладу.

ВИСТУПИЛИ:

Турецька Н.І.: «Який перший захід, що найперше Ви плануєте з колективом як директор? Не з дітьми, не з батьками, а саме з колективом?»

Газилишин А.Б.: «19-21 вересня у Львові проходить книжковий форум. В мене є пропозиція до вчительського колективу відвідати цю виставку, незалежно скільки буде бажаючих, це в першу чергу дасть можливість побачити самих активних. По-друге, такі виїзди зближують колектив, створюють певні умови для спілкування. Ну і третє - можна купити класні книжки».

Орлова І.М.: «Я є вчитель історії і християнської етики. Я не побачила місце основ християнської етики у Вашому плані. Ваше бачення щодо викладання основ християнської етики в закладах освіти?»

Газилишин А.Б.: «Під час зустрічі у школі, я говорив, що ми будемо зустрічатися з вчителями і всі Ваші пропозиції будемо враховувати. Мій план – це не є якась догма. Ми будемо спілкуватися і спільно вирішувати те чи інше питання. Відносно Вашого запитання я знаю, що ще Николин М,М. це започаткував. Я думаю, що такий предмет потрібен в школі, його потрібно розвивати, використовуючи досвід, наприклад, Польщі».

Литвинюк Г.І.: «Як Ви будете вирішувати питання стимулювання педагогів у вашому закладі?»

Газилишин А.Б.: «Питання стимулювання вчителів може бути передбачено в  трудовому договорі або можна розробити окреме положення. Це може бути грошова премія, оплата поїздок в інші міста на семінари, тощо. Ці варіанти можна проробляти і профінансувати».

Шафранська О.В.: «Ефективна кадрова політика, що Ви маєте на увазі?»

Газилишин А.Б.: «Ті вчителі, які працюють вони залишаються на роботі, і той досвід, що вони отримал, повинні передавати молодим вчителям. Яким чином приводити молодих вчителів і залучати їх? Коли ми створюємо імідж школи, коли до нас приходять діти, відкриваються нові класи, приходять нові молоді вчителі і вони вчать одні одних. Одні стають досвідченішими, інші більш продвинутішими.

Це має бути нормальна заміна кадрів. Але ті вчителі, які мають досвід, які працюють, повинні залишатись на своїх місцях».

Похиляк О.П.: «Як Ви будете вирішувати питання щодо ремонту кабінетів, санвузла, частини коридору, тощо, якщо недостатньо або  немає бюджетних грошей?»

Газилишин А.Б.: «Можна звернутися до підприємців. Залучати меценатські та спонсорські кошти, це дуже важливо, тому що ці гроші будуть використовуватись на самі невідкладні потреби. Необхідно співпрацювати з орендарями, що орендують приміщення в школі. А також приймати участь у великих громадських проектах.

Наступним етапом конкурсу було письмове тестування та ситуаційне завдання.

СЛУХАЛИ: 2. Визначення переможця конкурсу на заміщення вакантної посади директора Тернопільської загальноосвітньої школи I-III ступенів №10  Тернопільської міської ради Тернопільської області.

ІНФОРМУВАЛИ: Бицюра Л.О., голова конкурсної комісії, який повідомив, що за результатами випробування, а саме: письмове тестування, ситуаційне завдання, презентація перспективи розвитку закладу кандидати на посаду директора Тернопільської загальноосвітньої школи I-III ступенів №10 Тернопільської міської ради Тернопільської області набрали наступні результати:

 

 

Презентація

Тести

загальний бал

- Якимчук Володимир Зіновійович

144 бали

10,5 балів

61,7 %

- Газилишин Андрій Богданович

218 балів

12 балів

82,4 %

 

         Цей підрахунок дає нам підставу рекомендувати міському голові призначити ГАЗИЛИШИНА Андрія Богдановича на посаду директора Тернопільської загальноосвітньої школи I-III ступенів №10 Тернопільської міської ради Тернопільської області.

        

 

Голова комісії                                                                          Л.О.Бицюра

 

Заступник голови комісії                                                        О.П.Похиляк

 

 

Члени комісії:                                                                                                         

 В.В.Місько__________                                     Ю.І.Антонів __________

 Н.І.Турецька ________                                    Г.Г.Волинець__________

 М.Б.Гуцал _________                                      О.І.Демчук__________

 В.М.Кухар _________                                      І.М.Орлова__________

 Г.І.Литвинюк_________                                   А.Г.Кіт _________

 О.В.Макогін__________                                   О.В.Шафранська _______