Тернопільська міська рада інформує

  • Video
    Тернопільська міська рада інформує

Про затвердження реєстрів

Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян», «Про адміністративні послуги», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», рішенням міської ради від 19.12.2018 №7/31/29 «Про затвердження положення про старост», Настановою у сфері якості Тернопільської міської ради та з метою ведення обліку послуг, впорядкування їх, забезпечення відкритості та доступності інформації про послуги, що надаються у Тернопільській міській раді виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1.Затвердити реєстр адміністративних послуг, що надаються виконавчими органами Тернопільської міської ради та старостами сіл, згідно з додатком 1 (додається).
2.Затвердити реєстр неадміністративних послуг виконавчих органів Тернопільської міської ради, згідно з додатком 2 (додається).
3.Керівникам виконавчих органів Тернопільської міської ради, старостам сіл здійснювати систематичний перегляд послуг, вчасно вносити зміни до реєстрів у разі змін чинного законодавства та у випадку потреби.
4.Начальнику управління цифрової трансформації та комунікацій зі засобами масової інформації оприлюднювати на сайті міської ради реєстри та зміни до них, зазначені в пунктах 1,2.
5.Вважати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету від 12.06.2019 №567 «Про затвердження реєстрів» за виключенням п.5.
6.Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови – керуючого справами, уповноваженого з питань системи управління якістю Івана Хімейчука.

Додатки