Втратило чинність відповідно до рішення ВК від 27.02.2019р. № 197
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Настановою з якості Тернопільської міської ради, рекомендаціями, зафіксованими у звіті про зовнішній ресертифікаційний аудит від 17.11.2017 року № U2-614314/А12/U/9001, з метою створення сприятливого середовища для життя, праці, бізнесу, відпочинку і покращення добробуту тернополян, підвищення ефективності діяльності виконавчих органів міської ради та їх посадових осіб, впровадження європейських стандартів місцевої демократії, спрямованих на надання якісних і доступних муніципальних послуг виконавчий комітет міської ради ВИРІШИВ:
1.Затвердити Політику у сфері якості виконавчих органів Тернопільської міської ради згідно з додатком (додається).
2.Керівникам виконавчих органів міської ради довести Політику у сфері якості виконавчих органів Тернопільської міської ради до відома усіх працівників.
3.Управлінню матеріального забезпечення та інформаційних технологій забезпечити виготовлення та заміну презентаційної версії Політики у сфері якості виконавчих органів Тернопільської міської ради , що знаходиться на першому поверсі міської ради.
4.Відділу зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації розмістити Політику у сфері якості виконавчих органів Тернопільської міської ради на офіційному сайті міської ради.
5.Вважати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету від 23.11.2011р. № 1975 «Про затвердження Політики якості та Цілей виконавчих органів Тернопільської міської ради на 2012 рік».
6.Під час проведення внутрішніх аудитів у виконавчих органах міської ради перевіряти відповідність діяльності структурних підрозділів вимогам ухваленої Політики у сфері якості.
7.Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови - керуючого справами, уповноваженого з питань системи управління якістю Хімейчука І.С.