Тернопільська міська рада інформує

  • Video
    Звіт міського голови Тернополя Сергія Надала за 2023 рік

Про затвердження протоколу електронного аукціону

Керуючись Законами України «Про оренду державного та комунального майна», «Про місцеве самоврядування в Україні», Порядком передачі в оренду державного та комунального майна затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 №483 «Деякі питання оренди державного та комунального майна», Положенням про оренду комунального майна Тернопільської міської територіальної громади затвердженим рішенням міської ради від 29.10.2021 №8/10/21 «Про порядок оренди майна, комунальної власності Тернопільської міської територіальної громади», виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1.Затвердити протокол про результати електронного аукціону № LLE001-UA-2022082639940 з продовження договору оренди нежитлового приміщення комунальної власності Тернопільської міської територіальної громади за адресою: м.Тернопіль, вул. Пантелеймона Куліша,7 розміщеного на першому поверсі нежитлової будівлі(додається).
2.Продовжити договір оренди нежитлового приміщення комунальної власності Тернопільської територіальної громади з діючим орендарем фізичною особою – підприємцем Гой Лілією Петрівною(РНОКПП …, юридична адреса: Україна, 46016, м. Тернопіль, вул. Василя Симоненка 1, кв. 60), згідно з додатком (додається).
3.Управлінню освіти і науки укласти договір оренди індивідуально визначеного (нерухомого або іншого) майна, що належить до комунальної власності, згідно даного рішення, з правом його продовження у відповідності до вимог чинного законодавства України.
4.Комунальному підприємству «Земельно-кадастрове бюро» в 10-ти денний термін з моменту прийняття рішення виготовити довідку про грошову оцінку земельної ділянки та довідку-розрахунок місячного розміру плати за землю на об’єкт оренди, вказаний в додатку до даного рішення, а орендарю провести оплату за їх виготовлення згідно виставлених рахунків.
5.Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Володимира Дідича.