Тернопільська міська рада інформує

  • Video
    Звіт міського голови Тернополя Сергія Надала за 2023 рік

Про затвердження Інструкції з діловодства у Тернопільській міській раді

В додаток внесено зміни відповідно до рішення ВК від 09.12.2021 №1112

В додаток внесено зміни відповідно до рішення ВК від 17.11.2021 №1030

В додаток внесено зміни відповідно до рішення ВК від 22.09.2021 №799

В додаток внесено зміни відповідно до рішення ВК від 17.03.2021 №201

В додаток внесено зміни відповідно до рішення ВК від 24.02.2021 №119

В додаток внесено зміни відповідно до рішення ВК від 20.11.2020 №18

В додаток внесено зміни відповідно до рішення ВК від 30.10.2020 №833

   

Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про електронні документи та електронний документообіг», Постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 р. № 55  «Деякі питання документування управлінської діяльності», з метою забезпечення єдиного порядку реєстрації, проходження, виконання та контролю  документів, належного використання системи електронного документообігу «АСКОД»,  виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

1. Затвердити Інструкцію з діловодства у Тернопільській  міській раді,  згідно з додатком (додається).

2. Керівникам виконавчих органів міської ради:

2.1. Забезпечити дотримання Інструкції з діловодства у підпорядкованих їм виконавчих органах.

2.2. Організувати вивчення і застосування Інструкції з діловодства  працівниками очолюваних ними виконавчих органів.

3. Відділу кадрового забезпечення  при прийнятті на роботу забезпечити ознайомлення  працівників Тернопільської міської ради з Інструкцією з діловодства.

4. Рішення виконавчого комітету від 21.09.2011 №1537 «Про затвердження Інструкції з діловодства у Тернопільській  міській раді та її виконавчих органах» визнати таким, що втратило чинність.

5. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови- керуючого справами Хімейчука І.С.