В додаток внесено зміни відповідно до рішення ВК від 09.12.2021 №1112
В додаток внесено зміни відповідно до рішення ВК від 17.11.2021 №1030
В додаток внесено зміни відповідно до рішення ВК від 22.09.2021 №799
В додаток внесено зміни відповідно до рішення ВК від 17.03.2021 №201
В додаток внесено зміни відповідно до рішення ВК від 24.02.2021 №119
В додаток внесено зміни відповідно до рішення ВК від 20.11.2020 №18
В додаток внесено зміни відповідно до рішення ВК від 30.10.2020 №833
Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про електронні документи та електронний документообіг», Постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 р. № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності», з метою забезпечення єдиного порядку реєстрації, проходження, виконання та контролю документів, належного використання системи електронного документообігу «АСКОД», виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити Інструкцію з діловодства у Тернопільській міській раді, згідно з додатком (додається).
2. Керівникам виконавчих органів міської ради:
2.1. Забезпечити дотримання Інструкції з діловодства у підпорядкованих їм виконавчих органах.
2.2. Організувати вивчення і застосування Інструкції з діловодства працівниками очолюваних ними виконавчих органів.
3. Відділу кадрового забезпечення при прийнятті на роботу забезпечити ознайомлення працівників Тернопільської міської ради з Інструкцією з діловодства.
4. Рішення виконавчого комітету від 21.09.2011 №1537 «Про затвердження Інструкції з діловодства у Тернопільській міській раді та її виконавчих органах» визнати таким, що втратило чинність.
5. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови- керуючого справами Хімейчука І.С.