Тернопільська міська рада інформує

  • Video
    Звіт міського голови Тернополя Сергія Надала за 2023 рік

Про створення пересувного віддаленого робочого місця адміністратора Центру надання адміністративних послуг у місті Тернополі

З метою забезпечення доступності адміністративних послуг для мешканців територіальної громади, задля зручності суб`єктів звернень, керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», враховуючи висновок постійної комісії міської ради з питань місцевого самоврядування, законності, правопорядку, регламенту та депутатської діяльності, міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Створити пересувне віддалене робоче місце Центру надання адміністративних послуг у місті Тернополі із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс» та організувати надання через нього окремих видів адміністративних послуг.

2. Затвердити Порядок надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора Центру надання адміністративних послуг у місті Тернополі із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс», згідно з додатком (додається).

3. Відділу «Центр надання адміністративних послуг» здійснити заходи щодо організаційного забезпечення надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс».

4. Встановити, що графік роботи пересувного віддаленого робочого місця адміністратора Центру надання адміністративних послуг у місті Тернополі із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс» затверджується відповідним рішенням виконавчого комітету.

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань місцевого самоврядування, законності, правопорядку, регламенту та депутатської діяльності.

Поіменне голосування