Інформуємо, що у відповідності з пунктом 25 «Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов та надання їм жилих приміщень…», щорічно в період з 1 жовтня по 31 грудня проводиться перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку. Для поновлення облікових даних, особам, які перебувають на обліку, необхідно подати в відділ квартирного обліку та нерухомості міської ради (вул. Листопадова,6, кабінет 24) наступні документи:
1. Довідка з місця проживання про склад сім'ї та реєстрацію (форма№3)
2. Довідка з місця роботи про працевлаштування (для працевлаштованих), довідка з підприємства, на обслуговуванні якого перебуває будинок про те, що громадянин не працює ( для не працевлаштованих), на всіх повнолітніх членів сім’ї.
3. Довідки про наявність чи відсутність зареєстрованого права приватної власності на будинок (квартиру) по місту Тернополю на всіх членів сім’ї, включаючи неповнолітніх дітей, з ТОВ «Міське бюро технічної інвентаризації» (інформація станом на 29.12.2012 року), для осіб, які не поновляли облікові дані до 01.01.2013р.»
Графік роботи та прийому громадян:
Понеділок – четвер: 8:00–17:15, п’ятниця: 8:00-16:00
Обідня перерва: 13:00–14:00