Тернопільська міська рада інформує

  • Video
    Звіт міського голови Тернополя Сергія Надала за 2023 рік

Про додаткові заходи щодо роботи Тернопільської міської ради в умовах карантину

13.10.2021р.

№205

Втратило чинність відповідно до розпорядження міського голови від 05.04.2022 №87

Внесено зміни відповідно до розпорядження міського голови від 20.10.2021 №212

 

Про додаткові заходи щодо роботи

Тернопільської міської ради в умовах карантину

 

З метою створення належних умов для надання якісних послуг Тернопільською міською радою в умовах карантину, враховуючи рішення штабу з ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру на території Тернопільської міської територіальної громади від 12 жовтня 2021 року № 50, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1. З 18.10.2021 заборонити роботу з  відвідувачами у приміщеннях Тернопільської міської ради та виконавчих органів (в т.ч. на особистих прийомах громадян), за відсутності у відвідувачів:

- документа, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації або документа, що підтверджує отримання однієї дози дводозної вакцини для регіонів «жовтого» рівня епідемічної небезпеки;

- міжнародного, внутрішнього сертифіката або іноземного сертифіката, що підтверджує вакцинацію від COVID-19 однією дозою однодозної вакцини чи двома дозами дводозної вакцини, дозволених ВООЗ для використання в надзвичайних ситуаціях;

- одужання особи від зазначеної хвороби, чинність якого підтверджена за допомогою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг з використанням мобільного додатка Порталу Дія;

- негативного результату тестування на COVID-19 методом ПЛР або експрес-тесту на визначення антигену коронавірусу SARS-CoV-2, який чинний 72 години.

2. Керівникам виконавчих органів, старостам:

2.1. Максимально забезпечити прийняття документів, заяв, звернень, тощо та видачу документів дистанційно електронними засобами, через встановлені скриньки;

2.2. Забезпечити належний контроль щодо роботи з відвідувачами за умови наявності документу, зазначеного в п.1.

3. Визначити, що особистий прийом громадян міським головою, секретарем ради, заступником міського голови – керуючим справами, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, старостами, керівниками виконавчих органів міської ради проводиться у випадку наявності у громадян одного з документів, перелічених у пункті 1 розпорядження. У випадку відсутності такого документа, особистий прийом проводити виключно в телефонному режимі.

4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на секретаря ради, профільних заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

 

Міський голова                                            Сергій НАДАЛ